۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۱۷۱۳۹

دیدار آیت الله حیدری با خانواده جوان فداکار روستای بیت مزبان خسرج

دیدار آیت الله حیدری با خانواده جوان فداکار روستای بیت مزبان خسرج
خوزستان - نماینده مجلس خبرگان رهبری با خانواده سجاد خسرجی، جوان ۱۷ ساله که پس از نجات جان دو کودک از غرق شدن جان خود را از دست داد، دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در منزل سجاد خسرجی جوان ۱۷ ساله اهل روستای بیت مزبان خسرج از شهرستان کرخه که پس از نجات جان دو کودک از غرق شدن جان خود را از دست دست داد با خانواده وی دیدار کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن عرض تسلیت به خانواده خسرجی، بیان داشت: سجاد نمونه‌ای از جوان مخلص عاشورایی است که بر اساس این منهج تربیت شده است.

وی عنوان داشت: سجاد با نجات جان دو کودک دیگر و ایثار جان خود، کلمه ایثار را در زندگی واقعی معنا کرده است. این‌ها همان جوان‌های حسینی هستند که امام زمان (عج) به وجودشان افتخار می‌کند و به کمک آن‌ها قیام عاشورا را ادامه می‌دهد.

سجاد خسرجی جوان ۱۷ ساله روستای بیت مزبان خسرج روز هشتم محرم بعد خدمت در هیئت این روستا متوجه دو کودک در حال غرق شدن در رودخانه می‌شود با ایثار جان خود هردو را از مرگ نجات می‌دهد، اما گرفتار امواج رودخانه شده و غرق می‌شود. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات