۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۷۱۷۲۹۴

همه شرایط قانونی جهت ارتقای بخش فرخشهر به شهرستان فراهم شده است

همه شرایط قانونی جهت ارتقای بخش فرخشهر به شهرستان فراهم شده است
نماینده شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر همه شرایط قانونی جهت ارتقای بخش فرخشهر به شهرستان فراهم شده است و حالا وظیفه مسئولان است که این موضوع را پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از احمد راستینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر همه شرایط قانونی جهت ارتقای بخش فرخشهر به شهرستان فراهم شده است و حالا وظیفه مسئولان است که این موضوع را پیگیری کنند.

نماینده شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطالبه ارتقای بخش فرخشهر به شهرستان بیش از ۱۰ سال است مطرح و پیگیری‌های فشرده‌ای در این خصوص انجام شده است و ظرف ۲ سال گذشته این مطالبه به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در مرحله اول طرح در استان تکمیل و اشکالات رفع شد در دولت گذشته طرح به وزارت کشور رفت و تصویب شد و به کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت ارجاع شد اما متاسفانه در روزهای پایانی دولت گذشته چون زمان مشخصی برای مطرح شدن در هیات دولت مشخص نشده بود عملا طرح متوقف شد و به دلیل ایراداتی که در بندهای طرح گرفته شده بود برگشت خورد.

راستینه اضافه کرد: در دولت جدید این طرح مجدد مورد توجه قرار گرفت و اشکالات طرح برطرف شد و یک اجماع میان روستاها و دهستان‌های این بخش شکل گرفت و طرح در وزارت کشور تأیید شد.

تا حصول نتیجه پیگیر شهرستان شدن فرخشهر هستم

وی عنوان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم به صورت ویژه پیگیر این موضوع هستم و امیدوارم مسئولان مربوطه عنایت ویژه‌ای داشته باشند و پیگیری کنند تا این مطالبه به ثمر بنشیند.

نماینده شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مردم باید با یکدیگر متحد و همدل در کنار هم باشند و هیچ کس نباید بیش از خواسته قانونی مطالبه کند.

وی افزود: در قانون ساز و کار ارتقای یک بخش به شهرستان مشخص شده است و همه باید به قانون تمکین کنیم.

راستینه اضافه کرد: این طرح از لحاظ قانونی به تصویب رسیده است و اینکه پیش‌بینی برای ابلاغ آن بستگی به این دارد که در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت چه مواردی مورد توجه قرار بگیرد و مسئولان به عنوان مطالبه جدی آن را پیگیری کنند.

انتهای پیام/68024

ارسال نظرات