۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۱۷۳۹۳
مدیر حوزه علمیه خراسان:

برنامه‌های تحولی حوزه خراسان در دوران پساکرونا ادامه می یابد

برنامه‌های تحولی حوزه خراسان در دوران پساکرونا ادامه می یابد
مدیر حوزه علمیه خراسان بر اجرای برنامه‌های تحولی در دوران پساکرونا تأکید کرد و گفت: باید خودمان را برای جبران کاستی‌های دوران کرونایی آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی در دیدار مدیران مدارس علمیه خواهران که به صورت حضوری در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و به صورت مجازی از طریق سامانه‌ LMS برگزار شد، بر اجرای برنامه‌های تحولی در دوران پساکرونا تاکید کرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه شرایط موجود در دوره کرونا موانعی را در مسیر حرکت‌های تحولی ایجاد کرد، گفت: با بهبود شرایط و محدودیت‌های کرونایی، در فصل جدید و با بازگشایی مدارس، باید خودمان را برای یک حرکت تحولی خیلی خوب و جبران کاستی‌ها آماده کنیم.

وی با اشاره به تحولات ایجاد شده در بخش خواهران افزود: در ساختار جدید، امتیازات خوبی به بخش خواهران داده شده تا به صورت مستقل کار خود را در زمینه های آموزشی، پژوهشی، اخلاقی و بصیرتی و هماهنگ با برنامه‌های برادران دنبال کنند؛ این اقدام یک حرکت ممتاز و خیلی خوب خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل خوب میان مدارس، در پایان ابراز امیدواری کرد که این تعامل به صورت مضاعف ادامه پیدا کند و انتظار این است که مدیران پیشگام در مدارس خواهران نیز به سایر مدارس در عرصه مدیریت کمک کنند.

ارسال نظرات