۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۷۱۷۷۵۷
جنبش حق بحرین:

رابطه آمریکا و رژیم آل خلیفه براساس رژیم ارباب و برده است

رابطه آمریکا و رژیم آل خلیفه براساس رژیم ارباب و برده است
عبدالغنی الخنجر با تاکید بر آن که آل خلیفه دستورات آمریکا را بر اساس منافع واشنگتن به طور کامل اجرا می کند گفت: رابطه آمریکا و رژیم آل خلیفه براساس رژیم ارباب و برده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، الخنجر در گفت‌وگو با شبکه المنار لبنان افزود: جریان مخالف رژیم آل خلیفه نیز به این موضوع واقف است که آمریکا دست از حمایت از رژیم آل خلیفه برنمی دارد، زیرا این رویکرد استراتژیک واشنگتن در بحرین می باشد.

وی دامه داد: برای همه کسانی که به فشار سفارت آمریکا در بحرین به رژیم آل خلیفه برای انجام اصلاحات و عقب نشینی از رویه ظالمانه این رژیم (علیه شیعیان) امید بسته بودند، ثابت شد که این امیدواری ها توهمی بیش نیست.

الخنجر افزود: در این برهه دولتمردان آمریکا به نحو بی سابقه ای نقاب از چهره برداشته و نشان داده اند که جز به تامین منافع خود به هر طریق ممکن حتی با تکیه بر تروریسم، نمی اندیشند و برهمین اساس بر منطق حمایت مطلق از دست نشانده های خود در منطقه و تثبیت جایگاه آنها حتی به قیمت نقض تمام اصول انسانی عمل می کنند.

وی ادامه داد: مقامات کاخ سفید نه تنها هوادار ملت ها و پایبند به اصول انسانی و حقوق بشر، نیستند، بلکه تا هنگامی که ماندن دولت ها و رژیم های دست نشانده، منافع آنها را تامین می کند، خود دستور فشار آوردن به ملتها را به آنها می دهند و تلاش می کنند تا این رویه را قانونی جلوه دهند.

الخنجر با تاکید بر این که ظلم و بی عدالتی و فشاری که از سوی رژیم آل خلیفه بر مردم بحرین روا داشته می شود، براساس توطئه و دستور آمریکاست، گفت: حضور صهیونیست ها در بحرین نیز در چهارچوب همین توطئه شوم آمریکایی است و حضور سفیر آمریکا در بحرین و تردد او در منامه از باب دوستی نیست./۹۸۸/

ارسال نظرات