۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۷۱۸۰۰۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مصوبات سفر رئیس جمهور به صورت جدی پیگیری شود

مصوبات سفر رئیس جمهور به صورت جدی پیگیری شود
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان، گفت: پیگیری این مصوبات لازمه ایجاد تحول در لرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت اظهارداشت: شهید رجایی و باهنر در سایه اخلاص عمل و ایمان مستحکم در عرصه خدمت به مردم عمر خود را سپری کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان  بر ضرورت پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان تا زمان رسیدن به نتیجه تأکید کرد و گفت: باید طرح های نیمه تمام لرستان تکمیل شوند.

وی به سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس قوه مقننه و سخنگوی دولت به استان لرستان اشاره و عنوان کرد: این سفرها تکمیل سفر رئیس‌جمهور است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی، ساخت پنج هزار مسکن  محرومان، تامین آب شرب، تکمیل سدها و ده‌ها طرح دیگر در استان، تأکید کرد: پیگیری این مصوبات و رسیدن به نتیجه لازمه ایجاد تحول در لرستان است.

وی تصریح کرد: ارتباط بین مسئولان استان و ملی موجب پیگیری این طرح ها و اجرای مصوبات سفر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: ۳۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام لرستان نیاز است و تکمیل این طرح ها باید به صورت جدی دنبال شود.

وی اظهارکرد: باید انضباط مالی، نفی تبعیض، دوری از سفارشات و بازسازی انقلابی فرهنگی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

لرستان توسط مدیران بومی مدیریت شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با تأکید بر اینکه لرستان باید توسط مدیران بومی مدیریت شود، گفت: این اقدام برای خدمتگزاری به مردم و شناسایی مسائل مختلف و کمک به رفع مشکلات نقش تآثیرگذاری دارد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به هفتم شهریور، سالروز ورود اسرای اهل بیت به شام، خاطرنشان کرد: کربلا و عاشورا تقابل حق علیه باطل و صحنه جنگ اراده ها بود.

وی با اشاره به اینکه در جنگ روایت ها یزیدیان معتقد بودند این حرکت، قیام علیه آنها است، بیان کرد: با خطبه‌های حضرت زینب(س) مشخص شد که امام حسین (ع) علیه ظلم و ظالمان قیام و باورها تغییر کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات