۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۱۸۱۱۶
آیت الله علما:

پیشینه کرمانشاه پیوستگی عمیق با سید الشهدا بوده است

پیشینه کرمانشاه پیوستگی عمیق با سید الشهدا بوده است
کرمانشاه ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: پیشینه کرمانشاه دلدادگی و پیوستگی عمیق با حضرت سیدالشهدا (ع) بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم اختتامیه نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی(ع) که با حضور مداحان سطح کشور، میهمانان خارجی، مسوولان استانی و رئیس رسانه برگزار شد، الگوی امام راحل و انقلاب اسلامی امام حسین(ع) دانسته شد.

امام جمعه کرمانشاه با تشکر از حضور مداحان و پیرغلامان حسینی در کرمانشاه گفت: حضور شما باعث تلطیف معنوی استان کرمانشاه شده است.

وی اظهار داشت: این که می بینید امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگوی معنوی جهان مورد ستایش است و به عنوان یک ابر قدرت در منطقه مطرح می باشد، به برکت قیام حضرت سید الشهدا (ع) می باشد.

آیت الله علما با سپاسگزاری از برگزاری نشست پیرغلامان حسینی(ع) تصریح کرد: این جلسات با برکت وبا عظمت، نشانه تأثیر گذاری شگرف انقلاب اسلامی است که باید توسط شما اهل منبر تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان ساخت: جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یعنی بیان همه این عظمت ها و جلسات بزرگ حسینی(ع) زیرا در قبل از انقلاب اسلامی از اینگونه برنامه های معنوی در سطح کشور برگزار نمی شد.

امام جمعه کرمانشاه ذکر اهل بیت(علیهم السلام) را نشانه پویایی و معرفت جامعه دانست و تأکید کرد: اگر جامعه ای پویا باشد و نشاط معنوی داشته باشد، ذکر عظمت معصومین(علیهم السلام) در آن رشد و نمو پیدا می کند و این از برکات انقلاب اسلامی است که اینگونه مردم را در محافل عظیم معنوی تجمیع می کند./1400/

ارسال نظرات