۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۷۱۸۱۳۲

پیام تسلیت نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خبرگان درپی ارتحال آیت الله ناصری

پیام تسلیت نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خبرگان درپی ارتحال آیت الله ناصری
مجمع نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی رحلت آیت الله ناصری را به حوزه های علمیه، شاگردان و خانواده ایشان تسلیت گفتتد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری (آیات طباطبائی، مهدوی، مقتدائی، نمازی و عبداللهی) با صدور پیام مشترکی رحلت آیت الله ناصری را به حوزه های علمیه، ملت شریف ایران، شاگردان و خانواده ایشان تسلیت گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال ملکوتی عالم ربانی، اسوه اخلاق و تواضع حضرت آیه الله حاج شیخ محمدعلی ناصری (قدس سره) موجب تأثّر و تألّم عمیق گردید.

این روحانی جلیل القدر ساده زیست با حضور مردمی و موثر خود در متن جامعه از منابع مهم فیض برای طبقات مختلف به شمار می آمد و شیفتگان زیادی داشت.

سلوک عملی اجتماعی و معرفت به اهل بیت علیهم السلام خاصه حضرت بقیه الله الاعظم همراه با احساس مسئولیت نسبت به مسائل نظام و انقلاب و همیاری با امام و مقام معظم رهبری، جایگاه ویژه و جذابیت خاصی برای او به همراه داشت. 

از توفیقات این عالم بزرگ خدمات اجتماعی، تأسیس مراکز علمی، مراکز بهداشتی و رسیدگی به محرومین بود.

بدین وسیله رحلت این عالم بزرگ را به حوزه های علمیه، مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان اصفهان، بیت آن مرحوم به ویژه فرزندان معزز و مکرم ایشان تسلیت عرض می کنیم و از خداوند متعال برای این عارف و استاد بزرگ اخلاق حشر با اهل بیت علیهم السلام، غفران الهی، علو درجات و برای عموم بازماندگان صلوات و رحمتهای ربانی و صبر و اجر جمیل خواستاریم.

طباطبائی - مهدوی - مقتدائی - نمازی - عبداللهی

ارسال نظرات