۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۱۸۸۸۵
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان:

حرکت در مسیر شهدا لازمه دفاع از دین است

حرکت در مسیر شهدا لازمه دفاع از دین است
لرستان- حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه همه ما در راه دفاع از دین رسالت سنگینی بر دوش داریم، گفت: در این راه باید در مسیر شهدا گام برداریم تا آرامش داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی تقوی، ظهر امروز در جمع دانشجویان شرکت کننده در طرح حامیم در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد، گفت: امروز همه ما رسالت سنگینی در عرصه تبیین و ترویج ارزش ها بر دوش داریم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه شهدا برای دفاع از دین جان خویش را تقدیم کردند، افزود: ما نیز باید در مسیر شهدا قدم برداریم.

وی با بیان اینکه باید آداب فردی و اجتماعی دین را رعایت کنیم، تأکید کرد: ابتدا باید دیندار و دیندان باشیم سپس باید از دین دفاع کنیم و اگر دانش خود را بالا نبریم نمی توانیم از دین اسلام دفاع کنیم. 

حجت الاسلام تقوی تصریح کرد: به عنوان دانشجویی که در حکومت اسلامی ایران که زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود وظیفه داریم احکام دین را یاد بگیریم و به دیگران نیز یاد بدهیم. 

وی با بیان اینکه امروز دینداری و دیندانی سخت شده است، گفت: باید در مسیری حرکت کنیم تا آرامش بیشتری داشته باشیم و اگر ارتباط مستمر با شهدا داشته باشیم راه را به خوبی پیدا خواهیم کرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور ادامه داد: نباید شهدا را تنها گذاشت، شهدا راهبران خوبی بوده و ارتباط با شهدا آرامش بخش است.

وی با تأکید بر اینکه باید پای دین ایستاد تا در حکومت امام زمان (عج) بتوانیم جایگاهی داشته باشیم، بیان کرد: نقش شیعیان در حکومت مهدوی سنگین بوده و باید خودمان را آماده ظهور کنیم.

حجت الاسلام تقوی دینداری را از زمینه های ظهور خواند وعنوان کرد: و بخشی از آن یاد گرفتن دینداری در خانواده و جامعه است، اگر بخواهیم دیندار خوبی باشیم باید دین را یاد بگیریم و به برنامه های دین در همه عرصه های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و مذهبی توجه کنیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات