۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۷۱۹۰۹۰
مسئول کمیته تبلیغ موکب بانوان فاطمی خبر داد؛

فعالیت قریب به ۴۰۰ طلبه و مبلغه خواهر در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی

فعالیت قریب به ۴۰۰ طلبه و مبلغه خواهر در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی
مسئول کمیته تبلیغ موکب بانوان فاطمی از فعالیت قریب به ۴۰۰ طلبه و مبلغه خواهر در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم ماندانا جلالی، مسئول کمیته تبلیغ موکب بانوان فاطمی به تشریح فعالیت های طلاب مبلغه در مسیر پیاده روی اربعین از مسیر نجف به کربلا پرداخت و اظهار داشت: قریب به ۴۰۰ طلبه و مبلغه خواهر در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی مشغول به فعالیت تبلیغی خواهند بود.

وی با اشاره به برپایی موکب بانوان فاطمی در عمود ۱۲۲۲ مسیر نجف به کربلا، افزود: یکی از فعالیت های موکب بحث تبلیغ چهره به چهره و سرکشی به مواکب مختلف به ویژه مواکب عراقی و تقدیر از بانوان و فرزندان است که در این راستا مبلغان خواهر به فعالیت مشغول هستند.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: طلاب خواهر در مسیر پیاده روی اربعین به تیم های ۵ نفره تقسیم شده اند که در هر تیم متخصص ارتباط چهره به چهره با کودک، طلبه زباندان، طلبه مستندساز و تجربه نگار و پاسخگو به مسائل شرعی وجود دارد.

خانم جلالی با بیان این که فعالیت این تیم های تبلیغی از ۱۰ صفر تا اربعین حسینی تعیین شده است، گفت: هر تیم، ۵ روز در مسیر پیاده روی مشغول به تبلیغ و سرکشی از مواکب و تقدیر از بانوان و فرزندان هستند و هدایا و بسته های فرهنگی را نیز به مواکب اهدا می کنند.

وی در پایان بیان داشت: یک تیم ۵ نفره هم به عنوان پشتیبان برای مبلغان خواهر قرار داده شده که آنها را در این مسیر همراهی کرده و بسته ها و هدایا را به این تیم ها می رسانند.

ارسال نظرات