۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۷۱۹۳۴۸
حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد:

اختلاس‌های کلان از دزدی‌های کوچک شروع می‌شود

اختلاس‌های کلان از دزدی‌های کوچک شروع می‌شود
سخنران حرم بانوی کرامت گفت: اختلاس گران کلان در ابتدا از اختلاس منابع مالی کوچک شروع می‌کنند و سپس دست به اختلاس بزرگ می‌زنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد شب گذشته در حرم بانوی کرامت اظهار داشت: شفاعت راهکارهایی دارد چرا که بذر شفاعت در همین دنیا کاشته می شود و کسانی که برای اهل بیت(ع) کاری انجامی دهند قطعا مشمول شفاعت خواهند شد.

وی افزود: یکی از بهترین چیزهایی که باعث شفاعت می شود جاری نمودن ذکر شریف صلوات در اوقات شبانه روز است.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: قیامت قطعی است و اعتقاد به معاد هم باعث آرامش انسان و هم باعث سازندگی باطن انسان است.

سخنران حرم بانوی کرامت اضافه کرد: قیامت گرچه قطعی است اما وقت دقیق آن را فقط خداوند می داند و حکمت خداوند به این تعلق گرفته است که ساعت برپایی آن مخفی باشد تا انسان همیشه آماده باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد تاکید کرد: زمان قیامت مهم نیست بلکه آماده نمودن توشه آخرت امری مهم است به همین خاطر باید انسان ها با تمام توان خود را مهیای این سفر ابدی و برپایی قیامت کنند.

وی افزود: تحقیر شمردن معاصی کوچک و جزئی، باعث می شود انسان به تحقیر گناهان عادت نماید و دچار معاصی بزرگتری شود.

سخنران حرم بانوی کرامت در ادامه گفت: اختلاس گران کلان در ابتدا از اختلاس منابع مالی کوچک شروع می‌کنند و سپس دست به اختلاس بزرگ می‌زنند.

وی افزود: دنیا همانند یک جاده دو طرفه است و شامل رفت و برگشت می شود اما جاده عمر برگشتی ندارد و محال است مجددا برگشتی در کار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد تاکید کرد: زیارت کربلا را نباید به تاخیر انداخت و اگر فرصتی پیش می آید باید برای زیارت رفت چرا که عمر انسان محدود است و معلوم نیست مجددا فرصتی برای زیارت پیش بیاید.

کارشناس مذهبی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: آلوده شدن انسان به گناه باعث می شود یک فهم و درکی از انسان خارج شود که تا ابد به انسان باز نمی‌گردد اگر چه خداوند، گناه انسان را بیامرزد چرا که ارزش ترک گناه بیشتر از توبه است.

وی تاکید کرد: از بین بردن آبروی دیگران در مطبوعات و فضای مجازی و انتشار شایعات قابل جبران نیست چرا که آب ریخته شده قابل جمع کردن نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد خاطر نشان کرد: بهترین توشه آخرت پرهیز از گناه ، داشتن تقوا و رعایت حق و حقوق دیگران در جامعه است.

ارسال نظرات