۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۷۱۹۳۸۸
استاد حوزه علمیه کرمانشاه مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای حاشیه سازی علیه راهپیمایی اربعین حسینی

تلاش دشمن برای حاشیه سازی علیه راهپیمایی اربعین حسینی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کریمی گفت: رسانه های دشمن درصدد بودند که گردهمایی مردمی اربعین را یک گردهمایی حکومتی نشان دهند، ولی بازهم در این توطئه شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی صبح امروز در دیدار با جمعی از طلاب کرمانشاه ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین حسینی یک واقعه و رویداد بزرگ در جهان امروز است.

این استاد حوزه ادامه داد: راهپیمایی اربعین یک حرکت عظیم معنوی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در جهان اسلام است که بی شک تاثیرات آن بر معادلات منطقه ای و جهانی تاثیرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی از توطئه های دشمنان نظام و انقلاب بیان داشت: هر زمانی که دیدیم که دشمنی های معاندان شدیدتر شده است باید بدانیم که این نظام و انقلاب قدرتمندتر از هر زمان دیگری است.

وی تصریح کرد: امروز ایران در منطقه و جهان به یک قطب نظامی، اقتصادی، فرهنگی و... تبدیل شده و بسیاری از معادلات جهانی را تحت تاثیر گذاشته است، بنابراین این همه دشمنی علیه ایران اسلامی برای منزوی کردن این نظام از سوی استکبار است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه به راهپیمایی عظیم اربعین اشاره کرد و بیان داشت: امسال هم علی رغم تبلیغات عظیم دستگاه تبلیغاتی استکبار، شاهد حضور میلیونی عاشقان اهل بیت علیهم السلام در کربلا بودیم.

حجت الاسلام کریمی افزود: رسانه های دشمن درصدد این بودند که گردهمایی مردمی و خودجوش اربعین را یک گردهمایی حکومتی نشان دهند، ولی بازهم در این توطئه شیطانی برای فریب افکار عمومی به در بسته خوردند و تمام کوشش های آنان در این باره خنثی گردید.

وی خاطرنشان کرد: زیارت بارگاه امام حسین علیه السلام و یارانش سابقه ای 1400 ساله دارد و در طول این مدت افراد و جریان های بسیاری در تلاش بوده اند که این امر را از بین ببرند ولی نه تنها این مهم در جهان اسلام محو نشد، بلکه امروز شاهد اوج گرفتن این محبت و عشق به امام حسین علیه السلام و اهل بیت (ع) هستیم./1400/

ارسال نظرات