۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۷۱۹۳۹۷
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

پیاده روی اربعین، خنثی کننده توطئه های دشمنان است

پیاده روی اربعین، خنثی کننده توطئه های دشمنان است
حجت الاسلام شمسی فر گفت: پیاده روی اربعین حسینی تجلی بصیرت و هوشیاری آحاد مردم و مسلمانان جهان بوده و این حضور حماسه آفرین خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در  لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی بزرگترین اجتماع حماسه آفرین است.

امام جمعه موقت خرم آباد برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین را تجلی بصیرت و آماده سازی برای ظهور خواند و اظهارداشت: این حضور خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

ترویج فرهنگ مکتب اهل بیت از برکات اربعین است

وی در ادامه با اشاره به آثار و برکات اربعین، خاطرنشان کرد: خودسازی، وحدت و همبستگی بین کشورهای جهان، تمرین برای استقامت و پایداری، قدرت نمایی در برابر دشمنان اسلام، اعلام وفاداری به امام زمان (عج) و ترویج فرهنگ مکتب اهل بیت(ع) از برکات مهم اربعین است.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه بیان کرد: اگر همه ادیان و ابرقدرت ها جمع شوند نمی توانند این حماسه جهانی را خلق کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان اظهار کرد: همدلی و همکاری بین ۲۰ میلیون انسان یک نوع آمادگی برای ظهور و نشان دهنده بیداری در جهان اسلام است.

دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای همه نسل ها است

امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای همه نسل ها بوده و باید مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: امنیت و آسایش امروز مرهون خون شهدا است و امروز همه ما باید در مسیر شهدا گام برداریم و برای ادامه راه انقلاب به اهداف و آرمان های شهدا توجه کنیم.

خودباوری، صبر و استقامت رزمندگان دوران دفاع مقدس الگو است

حجت الاسلام شمسی فر به روحیه خودباوری، صبر و استقامت رزمندگان دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس به جهانیان فهماند که دنیا نمی‌تواند با توطئه های نظامی علیه ایران بجنگد.

وی بر ضرورت توجه به آثار و برکات دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همدلی و همراهی مردم با نظام و برطرف کردن فتنه ها علیه کشور از برکات مهم دوران دفاع مقدس است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات