۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۷۱۹۸۰۶

حمایت روزنامه حامی فتنه از آشوب گری در قم

حمایت روزنامه حامی فتنه از آشوب گری در قم
روزنامه «پیام قم» در شماره امروز خود اغتشاشگران شب گذشته قم را جوانان قمی معرفی می‌کند و به توجیه فحاشی، شعارها، توهین به مقدسات، درگیری و تخریب اموال عمومی می‌پردازد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، هنجارشکنی‌های شب گذشته قم توسط تعداد اندکی از افرادی که خود را معترض می‌نامیدند موجب بروز خسارت‌های فراوانی به اموال عمومی گردید و همین موضوع سبب شد تا روزنامه «پیام قم» که در عرصه رسانه‌های قم جایگاهی ندارد، اقدام به تهیه یک گزارش وارونه از اغتشاشات شب گذشته نماید.

این روزنامه در شماره امروز خود اغتشاشگران شب گذشته قم را جوانان قمی معرفی می‌کند و به توجیه فحاشی‌ها، شعارهای ساختار شکنانه، توهین به نمادهای مقدس، ایجاد درگیری با نیروهای برقرار کننده امنیت کشور و تخریب اموال عمومی می‌پردازد.

حمایت روزنامه حامی فتنه از آشوب گری در قم

در بخشی از گزارش «پیام قم» خبرنگار میدانی این روزنامه، اغتشاشگران معدود شب گذشته که به تخریب اموال عمومی پرداخته بودند و همچنین جمع محدودی که ضمن سر دادن شعارهای ساختار شکنانه و فحاشی به ماموران برقراری امنیت، چادر و روسری زنان را به آتش کشیدند را جوانان پر شور و نشاط قمی معرفی می‌کند.

این در حالی است که بر اساس مشاهدات میدانی و همچنین تصاویر و فیلم‌های منتشر شده، افراد حاضر در تجمع شب گذشته ارتباطی با فضای عمومی و خانواده‌های با اصالت قمی نداشتند و به همین خاطر نیز این متن نوعی توهین به مردم قم محسوب می‌شود.

حمایت روزنامه حامی فتنه از آشوب گری در قم

مدیرمسئول روزنامه «پیام قم» که در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 88 نیز از حامیان فتنه به شمار می‌رفت؛ ظاهرا این بار نیز بوی آشوب را استشمام کرده که دوباره فعالیت خود را از سر گرفته و این گونه به دفاع از اعمال سخیف آشوبگران برخواسته است.

تجمع شب گذشته قم صرفا مجالی برای ابراز وجود جماعتی ساختارشکن و ضدقانون بود که فیلم‌های فحاشی و آثار آشوب‌های به جای مانده نشان داد این افراد حتی در این حد نیز مستحق فرصت نیستند و امثال روزنامه «پیام قم» با حمایت از آشوب و فتنه‌گری نمی‌توانند حقایق را وارونه منعکس کرده و اوباش را مردم جلوه دهند.

منبع: خبر قم

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
باید مورد پیگرد قرار گیرند ،وخسارت هاب وارده از خود بازداشت شده ها گرفته شود .تا عبرتی باشد برای سایر اوباش.
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
توی فتنه برخی نفوذی ها هم شناخته می شوند
0
0
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
خبرگزاری رسا خودتون به اینا ضریب ندید وقتی همه چه های رسانه این بنده خدا رو میشناسن
0
0