۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۱۹۸۸۱
مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان:

ضرورت پیگیری پرونده مرحومه امینی/با اهانت به مقدسات و اغتشاشگران برخورد شود

ضرورت پیگیری پرونده مرحومه امینی/با اهانت به مقدسات و اغتشاشگران برخورد شود
اصفهان ـ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، ضمن درخواست پیگیری پرونده مرحومه مهسا امینی خواستار برخورد قاطعانه با اهانت کنندگان به مقدسات و اغتشاشگران شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با صدور بیانیه ای ضمن درخواست پیگیری پرونده مرحومه مهسا امینی و محکومیت جنایات و اهانت های اغتشاشگران، خواستار برخورد قاطعانه با اهانت کنندگان به مقدسات و اغتشاشگران شد. متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان بدین شرح است:

بسمه تعالی

 أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِینَ یَزْعُمُونَ أَنَّهُمْ آمَنُوا بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ یُرِیدُونَ أَن یَتَحَاکَمُوا إِلَى الطَّاغُوتِ وَقَدْ أُمِرُوا أَن یَکْفُرُوا بِهِ وَیُرِیدُ الشَّیْطَانُ أَن یُضِلَّهُمْ ضَلَالًا بَعِیدًا (نساء-۶۰)

 «آیا ندیدی کسانی را که گمان می کنند به آنچه [از کتابهای آسمانی که] بر تو و بر پیشینیان نازل شده، ایمان آورده اند، ولی می خواهند برای داوری نزد طاغوت و حکّام باطل بروند؟! با اینکه به آنها دستور داده شده که به طاغوت کافر شوند. امّا شیطان می خواهد آنان را گمراه کند، و به بیراهه های دور دستی بیفکند»

بار دیگر منافقین داخلی همسو با دشمنان خارجی با اسم رمز مرحومه امینی و به اسم دفاع از حریم زن ایرانی ، با حمله به جایگاه و شأن والای بانوان محترم ایران  زمین و با زیر پاگذاشتن آیات صریح حجاب در قرآن کریم ، حجاب از سر برداشتند و  بی شرمانه  حجاب از سر ناموس شیعه کشیدند و با به آتش کشیدن قرآن، کلام خداوند و پرچمی که برای اهتزاز آن خون هزاران جوان رشید و غیور این مملکت بر زمین ریخته شده و داغ دل مادرانی را بدنبال داشته که با فراق عزیز گلگون کفنشان ، سرپرست یتیمان شهدا شدند ،همچنین آتش زدن مامور قانون و حافظ امنیت و چاقو زدن به قاری قرآن  و آسیب زدن به بیت المال مسلمین ،باعث جریحه دار شدن قلوب همه دلدادگان دین و حریم وطن شدند.

طلاب ، اساتید و فضلای حوزه علمیه اصفهان ضمن درخواست پیگیری جدی پرونده مرحومه امینی تا حصول نتیجه روشن ، با محکومیت شدید هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و اهانت به مقدسات و نوامیس شیعه ، از تمام دستگاههای امنیتی کشور و قوه قضائیه مجدانه خواستار برخورد سریع و بی اغماض با عوامل ایجاد ناامنی و اغتشاش در میهن اسلامی و عزیزمان می باشند./1304/

مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات