۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۱۹۹۴۲

بیانیه مجمع‌عالی کانون‌های فرهنگی تبلیغی و جهادی در محکومیت آشوب های اخیر

بیانیه مجمع‌عالی کانون‌های فرهنگی تبلیغی و جهادی در محکومیت آشوب های اخیر
قم - مجمع‌عالی کانون‌های فرهنگی تبلیغی و جهادی استان قم برای شرکت مردم در راهپیمایی روز جمعه و محکومیت اغتشاشات اغتشاشگران بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع‌عالی کانون‌های فرهنگی تبلیغی و جهادی استان قم درباره اتفاقات اخیر که برخی از مزدوران و وطن فروشان داخلی با تحریک رسانه‌های بیگانه و با سوء‌استفاده از فضای بی‌در و پیکر مجازی کشور، امنیت مردم عزیز ایران بزرگ را دستخوش آسیب قرار داده اند، بیانیه ای صادر کرده است که در ادامه می خوانید:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم 

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ(۸) آنها مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد. قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص): نِعْمَتَانِ مَجْهُولَتَانِ الْأَمْنُ وَ الْعَافِيَة
پیامبر مکرم اسلام(ص) فرمودند: دو نعمت سلامت و امنیت پنهان هستند و تا زمانی که انسان آنها را از دست ندهد، قدردان این دو نعمت بزرگ نخواهد بود.

در این چند روز که مزدوران و وطن فروشان داخلی با تحریک رسانه‌های بیگانه و با سوء‌استفاده از فضای بی‌در و پیکر مجازی کشور، امنیت مردم عزیز ایران بزرگ را دستخوش آسیب قرار دادند و با جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم، آتش‌زدن مساجد، توهین به پرچم کشور ، تجاوز به حریم بانوان پاک سرشت ایرانی، تخریب اموال عمومی و شخصی مردم و هتک حرمت لوای عزای اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام چهره کریه، وحشیانه و غیر قابل اعتمادی از خود نشان دادند، ملت ما به خوبی دریافتند که این افراد نه مدافعان حقوق زنان بلکه متجاوزان به امنیت کشور هستند.
و به فضل خداوند این تهدید کوچک تبدیل به یک فرصت بزرگ برای افزایش بصیرت عمومی شد.

ما مدیران کانون‌های فرهنگی تبلیغی و گروه‌های جهادی استان قم ضمن حمایت از امنیت همه مردم ایران و خصوصا بانوان کشورمان، این جنایات نابخشودنی را محکوم کرده و از دستگا‌ه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی پیگیری و مجازات شدید این افراد را مطالبه می‌نماییم.

بدین‌ وسیله از همه ملت عزیز ایران و به‌خصوص مردم فرهیخته استان مقدس قم برای حضور در راهپیمایی روز جمعه ۱مهر ۱۴۰۱ بعد از نماز سیاسی عبادی جمعه دعوت به عمل می‌آوریم.

مجمع‌عالی کانون‌های فرهنگی تبلیغی و جهادی استان قم

ارسال نظرات