۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۱۹۹۵۳
امام جمعه ساری:

ملت ایران هیچگاه با عوامل اغتشاش و ناامنی همراهی نخواهد کرد

ملت ایران هیچگاه با عوامل اغتشاش و ناامنی همراهی نخواهد کرد
مازندران - امام جمعه ساری با بیان اینکه ملت ایران هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند، گفت: این ملت هیچگاه با عوامل اغتشاش و ناامنی همراهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به مسأله وقف اشاره کرد و آن را صدقه جاریه برشمرد و گفت: وقف سبب سود اخروی می‌شود و باید فرهنگ وقف را ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی توانند آموزش های دینی را تحمل کنند، افزود: امروز دشمنان دین و انقلاب از عمق سیاسی دین اسلام عصبانی هستند و به همین دلیل اصل انقلاب را مورد هدف قرار داده اند.

امام جمعه ساری به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه همان طور که ایشان فرمودند پیروزی و صیانت از کشور و حفظ امنیت با مقاومت حاصل می‌شود نه تسلیم، بیان داشت: دشمنان ما بدانند که حرکت ملت ایران روی خط مقاومت ترسیم شده و عصبانیت آنها نیز به دلیل این خط است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود راه اندازی جنگ‌های نیابتی و ناآرامی‌ها را ناشی از حاکم بودن روح مقاومت در کشور عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان دین و انقلاب هر روز با بهانه های جدیدی به مقدسات دینی، جان و نوامیس ملت تعرض می کنند.

وی با محکوم کردن تعرض و اهانت به قرآن کریم، مسجد، اماکن دینی، انسان های بی گناه و همچنین اموال عمومی از سوی برخی اغتشاشگران، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب و دین با این گونه اعمال خود به دنبال خدشه دار کردن امنیت عمومی کشورمان هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با مقایسه حوادث روزهای اخیر کشور با فتنه سال 88، بیان داشت: ملت ایران هوشیار تر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند و هیچگاه با عوامل اغتشاش و ناامنی همراهی نخواهد کرد.

امام جمعه ساری، اغتشاشگران را عامل دشمن معرفی کرد و با بیان این که ملت ایران اجازه توطئه افکنی به دشمنان را نخواهد داد، افزود: این ملت همواره نشان دادند در مسیر انقلاب و آرمان های نظام حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران امروز بار دیگر اربعین انقلابی دیگری را رقم خواهند زد، تصریح کرد: این ملت به آمریکا و نیروهای نیابتی آنها خواهد گفت هیچ گاه مسیر انقلاب را ترک نخواهند کرد و اجازه نخواهند آنها به اهداف شومشان در این کشور دست پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که ملت ایران باید همانند گذشته هوشیارانه در صحنه دفاع از دین و انقلاب حضور داشته باشند، افزود: بهترین راه مبارزه با فتنه سازها تنها گذاشتن آنها است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس حماسه ایثارگران و شهدا را ارج نهاد و گفت: حقایق دفاع مقدس باید به گوش جوانان برسد و در جامعه ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بر لزوم بهره گیری بیشتر از فرصت تعلیم و تربیت، گفت: تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش دو رکن مهم است و باید با هم دیده شوند و هرکدام بدون دیگری خسارت بار هستند.

وی بر لزوم گزینش درست معلمان تاکید کرد و گفت: در گزینش معلمان باید علاوه بر تخصص به مبانی انقلابی و ارزشی توجه شود و مسئولان امر به این مسائل در گزینش توجه کنند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
روح شهید حسین اجاقی شاد. روح شهید محمدجواد فرهنگی اولین شهید فتنه تبریز درسال ۷۶ هم شاد. تبریز پرافتخار هیچگاه اجازه عرض اندام به وامانده های ضدانقلاب نخواهد داد
0
1