۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۷۲۰۰۵۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

رمز موفقیت حاج قاسم خدایی اندیشیدن و الهی زندگی کردن بود

رمز موفقیت حاج قاسم خدایی اندیشیدن و الهی زندگی کردن بود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رمز موفقیت سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خدایی اندیشیدن و الهی زندگی کردن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در همایش ملی سردار بی سر شهید حاج ابراهیم همت در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، گفت: این شهید جلیل‌القدر در دل، جان، روح و باطن فقط به خداوند متعال می‌اندیشید.

وی افزود: شهید سلیمانی با تدبیری شگرف و مدیریت جهادی و انقلابی توانست با وجود نیروی اندک و امکانات و تجهیزات ناچیز در جنگ ۳۳ روزه قوی‌ترین ارتش خاورمیانه و چهارمین ارتش جهان را به زانو درآورد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: هنوز رژیم صهیونستی به این باور نرسیده که چگونه حزب‌الله لبنان توانست در جنگ ۳۳ روزه تومار زندگی این رژیم به ظاهر نیرومند و قوی را که آمریکا او را پشتیبانی می‌کرد درهم بپیچد.

وی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب تاکنون ۲ بار در فرمایشات خود از واژه مکتب نام برده‌اند، مکتب امام (ره) و مکتب حاج قاسم که مکتب امام راحل، اسلام ناب محمدی و مکتب حاج قاسم نیز پیاده کردن دین اسلام محمدی و برگرفته از امام معصوم (ع) و عاشورای حسینی است.

محمد علی بارفروش معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان نیز گفت: سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید همت به عنوان تبلور و تجلی تمام نیکی‌ها و مجاهدت‌هایی بود که مردم ولایی ایران مشاهده کردند.

وی افزود: زندگی، مرام، روش و منش این شهید والامقام برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب مانند شما دانش آموزان عزیز دبیرستان سپیده کاشانی که از نزدیک اتفاق‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند بودند باید الگوی عینی آن‌ها باشد.

بارفروش گفت: همه مردم مشاهده کردند که یک مردم الهی، انقلابی و متعهد چگونه در عرصه‌های مختلف جهاد، شهادت و سازندگی نه در داخل ایران اسلامی بلکه خارج مرز‌های کشور حضور پیدا کرد.

لازم به ذکر است، در این همایش که همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس بود، زنگ مهر و مقاومت نیز نواخته شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات