۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۲۰۱۰۱
مؤسس حوزه های علمیه خواهران و برادران نورآباد:

حضور آگاهانه ملت ایران در صحنه شعله فتنه را خاموش می کند

حضور آگاهانه ملت ایران در صحنه شعله فتنه را خاموش می کند
حجت الاسلام امیدیان با اشاره به اغتشاشات اخیر و محکوم کردن توهین به مقدسات گفت: ملتی که برای حفظ اسلام خون داده است، با حضور آگاهانه در صحنه شعله فتنه را خاموش می کنند.

حجت الاسلام سعید امیدیان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، در رابطه با اغتشاشات اخیر و توهین به مقدسات با ابراز تأسف از فوت یکی از دختران این سرزمین بیان داشت: مسؤولین پیگیر بوده و این حادثه در حال پیگیری است و اما موضع گیری برخی افراد پیش از مشخص شدن نتیجه و کشف حجاب از سوی این افراد ماهیت آنان را نشان می دهد.

مؤسس حوزه های علمیه خواهران و برادران نورآباد افزود: امیرالمومنین(ع) فرمود اگر در جامعه اسلامی که خلخال از پای زن یهودی را می کشند، مرد اگر بمیرد بر او غصه ای نیست.

حجت الاسلام امیدیان عنوان کرد: امروز دل من طلبه هم ناآرام و خون است اما نه از جنس دل افرادی که مرفه بی درد و سلبریتی بی بصیرت هستند، بلکه امروز دل ما از توهین به مقدسات، به قرآن، مساجد، حسینیه ها و خیمه ابی عبدالله به درد آمده است.

حجت الاسلام امیدیان خاطرنشان کرد: از اینکه کشوری که پرچمش با خون بالا رفته است، بخواهند این پرچم را با آتش پایین بیاورند، در کشوری که خون داد تا حجاب حفظ شود؛ اما ارازل و اوباش چادر را از سر زنان بکشند، اینکه خانواده ای عزادار بشود، دل مردم این سرزمین به درد می آید.

وی به غارت و تخریب اموال عمومی و حمله به نیروهای امنیتی در روزهای اخیر از سوی اغتشاشگران اشاره کرد و گفت: سکوت برخی خواص که به موقع ابراز موضع نمی کنند، از بعضی بی بصیرتی هایی که تمام هویتشان از پول مردم است اما موج اغتشاش را علیه مردم به راه می اندازند، دل ما را به درد می آورد.

نیروی انتظامی و امنیتی ضامن امنیت کشور است

حجت الاسلام امیدیان از نیروی انتظامی و امنیتی به عنوان ضامن امنیت مملکت یاد کرد و عنوان داشت: مردم ما پشتیبان این نیروها بوده و با اقتدار در عرصه خدمت رسانی به مردم انجام وظیفه می کنند.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی قم به حضور به موقع ملت ولایی، مؤمن و با بصیرت ایران اسلامی در صحنه اشاره و اظهارکرد: دلمان به حضور به موقع، وقت شناسی، سعه صدرو حضور میلیونی مردم خوش است، مردمی که در سایه بصیرت و هوشیاری نقشه های دشمن را نقش برآب می کنند.

مؤسس حوزه های علمیه خواهران و برادران نورآباد خاطرنشان کرد: با این اغتشاش تشت رسوایی عده ای خارج نشین وابسته و داخل نشین مزدور از بام کشور فرود آمد و ماهیت افرادی که خود را الگو و سلبریتی می نامند، روشن شد.

وی عنوان کرد: در سایه بصیرت و هوشیاری ملت ایران اسلامی و حضورشان در صحنه آتش این توطئه خاموش می شود اما روی سخن من با خواص، نخبگان حوزه دانشگاه، هنرمندان و بازیگران تلویزیون سینما و ورزشکاران است؛ این افراد باید نگاه و بینش سیاسی خود را گسترش و اطلاعات عمومی خود را تقویت نمایند و اگر موضع می گیرند بر مبنای حق باشد.

حجت الاسلام امیدیان قانون را حلال مشکلات خواند و اظهارکرد: با توجه به پیگیری مسؤولان امر، در این ماجرا اگر کسی مقصر باشد، بر اساس قانون با او برخورد خواهد شد و انتظار می رود این افراد با اظهارنظرهای غیرکارشناسانه خود آرامش جامعه و مردم را به هم نزنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات