۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۷۲۰۱۶۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

ابرقدرتی ایران در منطقه عرصه را بر حضور بیگانگان تنگ کرده است

ابرقدرتی ایران در منطقه عرصه را بر حضور بیگانگان تنگ کرده است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: ابرقدرتی ایران در منطقه خاورمیانه عرصه را بر حضور بیگانگان و اشغالگران تنگ کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی امروز در دیدار جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: جنگ تحمیلی یک حربه و نقشه بزرگ برای ساقط کردن ایران اسلامی بود که از سوی استکبار جهانی ترسیم شده بود.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: دشمنان با بسیج تمام توان خود، می خواستند که به هر نحو ممکن سدی در مقابل انتقال پیام های انقلاب اسلامی به سراسر جهان شوند، بنابراین بهترین راه برای آنان ایجاد یک تحمیل یک جنگ نابرابر علیه جمهوری اسلامی بود.

وی در ادامه سخنان خود افزود: با این وجود جنگ 8 ساله علیه ایران اسلامی برای دشمنان نتیجه ای کاملا عکس داشت، به نحوی که این دوران هشت ساله خود زمینه ای برای معرفی بهتر و کاملتر ملت ایران و روحیه آزادیخواهانه آنان به جهانیان شد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه دشمن در روزهای گذشته برای ایجاد یک فتنه بزرگ دیگر در کشور اشاره کرد و عنوان داشت: دشمنان دست به هر کاری می زنند که ایران را منزوی و حتی تجزیه کنند تا جایی که در برخی از رسانه های  معاند و مغرض یک نقشه جدید از ایران تجریه شده برای خود ترسیم کرده اند که این امر نهایت توهم معاندان و دشمنان این ملت را می رساند.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: ملت ایران گرچه متشکل از ادیان، مذاهب، اقوام و فرهنگی مختلف و متنوعی است، ولی در سخت ترین شرایط همواره نشان داده اند که «ید واحده ای» در برابر دشمنان خارجی و داخلی هستند و این مهم در دوران انقلاب اسلامی به کرار دیده شده است.

این عالم کرمانشاهی بیان داشت: ابرقدرتی ایران در منطقه خاورمیانه عرصه را بر حضور بیگانگان و اشغالگران تنگ کرده است، امروز رژیم صهیونیستی که روزگازی شعار «از نیل تا فرات» را سفر می داد، در پشت دیوارهای بتنی که خود ساخته اند، مخفی شده است و این نشان می دهد که جمهوری اسلامی معادلات منطقه ای و جهانی را به صورت کاملی تغییر داده است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی اغتشاشگران را فریب خوردگان دشمنان این انقلاب دانست و بیان داشت: فوت مرحومه مهسا امینی برای همه ما یک خبر ناگوار بود، اما با این وجود دشمنان به ویژه گروهک های معاند که سالیان متمادی است که علیه این ملت جنایات بسیاری انجام می دهد این حادثه را به دستمایه ای برای ایجاد بلوا و اغتشاش در کشور تبدیل کردند که خوشبختانه این بار هم با بصیرت ملت ایران این فتنه دوباره به شکست منجر شد.

وی افزود: با این حال باید همواره هوشیار باشیم  و بدانیم که دشمن از هر فرصت و تعللی برای ضربه زدن به آرمان های این نظام اسلامی استفاده می کند، لذا باید با داشتن روحیه دینی و مهمتر از آن بصیرت و بینش دینی و سیاسی این فتنه گری ها را خنثی کنیم./1400/

ارسال نظرات