۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۲۰۲۴۷
آیت الله طبسی خطاب به ورشکستگان سیاسی و مطرودین حوزه:

اگر درد دین و غیرت مذهب داشتید، در برابر هنجارشکنی‌ها هم موضع می‌گرفتید

اگر درد دین و غیرت مذهب داشتید، در برابر هنجارشکنی‌ها هم موضع می‌گرفتید
استاد درس خارج حوزه علمیه گفت: راستی این همه جنایت و هتاکی به مقدسات که این طیف هم در آن شریک هستند گناهش کمتر از مرگ خانم امینی است؟

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله نجم الدین طبسی با انتشار بیانیه ای نسبت به وقایع اخیر واکنش نشان داد و گفت: آنچه مایه تعجب است همراهی عده‌ای از ورشکستگان سیاسی و جمعی از مطرودین_از_حوزه است که در میان اساتید و برجستگان حوزه فاقد جایگاه علمی هستند؛ شما واقعا اگر درد دین و غیرت مذهب داشتید، در برابر این هنجارشکنی‌ها هم موضع می‌گرفتید و قتل مأموران قانون و بسیجیان جان برکف را که برای امنیت جامعه به وظیفه قانونی خود عمل کردند، محکوم می‌کردید.

متن کامل بیانیه به این شرح است: 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

 هتک حرمت به زنان مسلمان، برداشتن چادر از سر زنان مؤمنه و محجبه، آتش‌زدن قرآن و مساجد، کشتن مأمورین انتظامی و افراد عادی و عابر و جسارت به حریم مرجعیت و نظام اسلامی به بهانه فوت یک شهروند (مرحومه امینی) از اقدامات خرابکارانه و جنایت‌بار و در راستای اعلان جنگ با خدا و مقدسات اسلامی و در حکم محاربه و فساد فی الأرض است.

آنچه مایه تعجب است همراهی عده‌ای از ورشکستگان سیاسی و جمعی از مطرودین از حوزه است که در میان اساتید و برجستگان حوزه فاقد جایگاه علمی هستند.

عجبا جرم این همه جنایت و ارتکاب محرمات کمتر از فوت مرحومه امینی است که برای او عزا می‌گیرند و یا با صدور بیانیه، موضع‌گیری می‌کنند؛ اما نسبت به شهادت و یا آتش‌زدن مأمورین انتظامی مظلوم و در عین حال شجاع و وظیفه‌شناس کشور ساکت‌اند؟! و یا چادر از سر نوامیس مسلمین کشیدن و هتک حرمت به محجبه‌ای که از خانواده شهدا بود سخنی در محکومیت آن نمی‌گویند تا لااقل بگوییم اینها مسلمان هستند و غیرت_دینی دارند و نسبت به این جنایات و هتک حرمت‌ها هم حساسیت دارند.
مسجد و قرآن کریم را می‌سوزانند و بی‌مهابا به مقدسات اسلامی جسارت می‌کنند، اما اینان هیچ احساسی از خود نشان نمی‌دهند، إِنَّكَ لَاتُسْمِعُ الْمَوْتَى.

راستی این همه جنایت و هتاکی به مقدسات که این طیف هم در آن شریک هستند گناهش کمتر از مرگ خانم امینی است؟

البته مراجع ذی‌صلاح، جریان را پیگیری و به وظیفه دینی و ملی خود عمل می‌کنند، ولی به خود آیید، ترسم که به کعبه نرسی ای اعرابی! و از مواضع قبیح و خجالت‌آورتان توبه کنید و برگردید تا گرفتار لعنت و نفرین نسل‌های آینده قرار نگیرید همانطوری که امروز منفور و مطرود و مورد لعن این نسل هستید.

این فرهنگ بی‌بند و باری را شما به راه انداختید و به ارمغان آوردید و جامعه اسلامی ما را گرفتار همان سیاست بی‌بند و باری غربی کردید و بر اجرای سند 2030 شیطنت ورزیدید و در این مسیر باطل کوتاهی نکردید؛ ولیکن خداوند مکر و حیله و نیرنگ تان را برملا ساخت و رسوای خاص و عام شدید.

شما واقعا اگر درد دین و غیرت مذهب داشتید، در برابر این هنجارشکنی‌ها هم موضع می‌گرفتید و قتل مأموران قانون و بسیجیان جان برکف را که برای امنیت جامعه به وظیفه قانونی خود عمل کردند، محکوم می‌کردید. شما اگر اعتراضی دارید به قانون اعتراض کنید، چرا نهادها را زیر سؤال می‌برید؟

چرا در برابر تضعیف نظام اسلامی سکوت می‌کنید؟ چرا با اقدامات سخیفتان این انقلاب اسلامی را که امانت و یادگار امام_خمینی و هزاران شهید و جانباز است، مورد خدشه قرار می‌دهید؟

چرا با شبکه‌های معاند و حکومت‌های جعلی و رو به زوال و دیکتاتور همصدا می‌شوید؟

أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنَ العَمی في البَصر وَالبَصيرة. اللّهم إني قد بلغت.

 قم مقدس
 نجم الدین طبسی
 ۱۴۰۱/۰۷/۰٢- ٢۷ صفر ١٤٤٤

درد دین و غیرت مذهب ندارید

ارسال نظرات