۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۷۲۰۲۵۷
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

۱۷ هزار ایرانی به دست گروهک‌های تروریستی به شهادت رسیده اند

۱۷ هزار ایرانی به دست گروهک‌های تروریستی به شهادت رسیده اند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام محمدی گفت: از ابتدای انقلاب تا امروز بیش از ۱۷ هزار ایرانی به دست منافقین، گروهک‌های تروریستی و مزدور به شهادت رسیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین معنوی اقامه عزای سالروز شهادت امام رضا علیه السلام با حضور آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و مردم این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام حمزه محمدی در این مراسم اظهار داشت: ملت ایران امروز نیازمند الگو برداری از سیره رضوی هستند.

این استاد حوزه گفت: رسول اکرم(ص) می فرمایند که بالاترین درجه برای مسلمین و دوستداران بهشت است که این مکان متعلق به کسانی که به اعمال و رفتار خود اهل بیت ما را یاری می کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه عزاداری ها و مجالس دینی و مذهبی زمینه خشنودی امام زمان(عج) است، تاکید داشت: در آخرت ارزش و بهای انسان با معیار یاری رساندن به دین خدا سنجیده می شود.

حجت الاسلام محمدی گفت: ریشه بدبختی و بسیاری از فتنه ها در جامعه اسلامی و دیگر جوامع حب دنیا می باشد که این امر بسیاری از افراد را اسیر خود می کند.

این استاد حوزه ادامه داد: متاسفانه امروز می بینیم برخی از افرادی که خود سالیان متمادی در جبهه های جنگ حضور داشته اند، سخنانی به زبان می آوردند که زمینه شادی دشمنان قسم خورده این نظام می شود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه مسئولان باید همواره خود را هم سطح و در خدمت مردم ببینند، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا امروز بیش از 17 هزار ایرانی به دست منافقین، گروهک های تروریستی و مزدور به شهادت رسیده اند و حال اینکه همین جنایتکاران در فتنه اخیر به نوعی برای ملت ایران دایه مهربان تر از مادر شده بودند.

این استاد حوزه علمیه  در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ایران اسلامی زیر شدیدترین فشارهای اقتصادی، سیاسی و... می باشد، با این حال تاکنون در برابر دشمنان مقاومت کرده ایم که این افتخارآمیز است./1400/

ارسال نظرات