۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۷۲۰۲۹۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

شهید مبشر الگویی ماندگار است

شهید مبشر الگویی ماندگار است
حجت الاسلام هاشمی شهید مبشر را الگویی ماندگار خواند و گفت: از زندگی و فعالیت های این شهید روحانی مستند و یک سریال تهیه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید حجت‌الاسلام عبدالحسین مبشر و یادواره شهدای روستای سیاپوش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا چراغ راه بشریت هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: توجه به عقل در دینداری، عمل گرا بودن، مدارا و گره گشایی از کار مردم، اعتدال و میانه روی در رفتار، کردار و گفتار از جمله سفارشات امام رضا(ع) به شیعیان است.

وی عنوان کرد: انجام کار جهادی و گره گشایی از کار مردم از جمله ویژگی های شهید مبشر بود.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: عمل گرایی دیگر ویژگی شهید مبشر بود، معلم کلاس درس بود و اعتدال رفتاری از امام راحل و بزرگان دین بر جان ایشان نشسته بود.

وی بیان کرد: شهید مبشر مرد عمل و مرد میدان جنگ و نبرد بود و به رسالت مبلغی و معلمی خویش به خوبی عمل کرد؛ شهید مبشر الگوی همه ماست.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه یکی از فرزندان لرستان در لباس نیروی انتظامی در تهران در راه حفظ امنیت به شهادت رسیدند، گفت: همچنان مکتب شهید مبشر در جریان بوده و امید است همه ما در راه شهدا قدم برداریم.

وی ابراز کرد: یک برنامه خوب ملی در قالب فیلم و مستند از اقدامات و فعالیت های شهید مبشر تهیه خواهد شد که در جامعه به ویژه بین نسل امروز تبیین شود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات