۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۲۰۳۰۲
امام جمعه موقت کرمانشاه:

راه اندازی آشوب های خیابانی از توطئه های نخ نمای دشمن است

راه اندازی آشوب های خیابانی از توطئه های نخ نمای دشمن است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی گفت: راه اندازی آشوب های خیابانی یکی از توطئه های نخ نمای دشمنان برای ایجاد جنگ داخلی در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار جمعی از روحانیون و طلاب کرمانشاهی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از همان روزهای نخستین پیروزی با هجمه بزرگ دشمنان و استکبار روبرو بود.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: دشمنان دست به هر کاری زدند که انقلاب را در همان ماه های نخستین ساقط کنند، ولی این کار محقق نشد، لذا جنگ هشت ساله را بر این نظام و ملت تحمیل کردند که نصرت الهی و دلیری فرزندان این سرزمین این توطئه بزرگ دشمنان را دوباره خنثی و بی اثر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور عنوان داشت: دشمن مانند فتنه های سال های گذشته در عمل نشان داد که مترصد کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به ارکان این نظام است.

این عالم برجسته کرمانشاهی افزود: این حجم از دشمنی علیه ایران اسلامی به نوعی نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی ماست، زیرا اگر کشور در موضع ضعف قرار داشت، دشمنان این همه علیه نظام اسلامی ما توطئه چینی نمی کردند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: راه اندازی آشوب های خیابانی یکی از توطئه های دشمن برای ایجاد یک جنگ قومیتی و مذهبی در کشور است ولی این بار هم بصیرت ملت ایران این خطر بزرگ را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با تقدیر از مردم با بینش کرمانشاه در برخورد با اوباش و اغتشاشگران، خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه هم در هشت سال دفاع مقدس و هم در رویدادهایی مانند فتنه های دشمن نشان داده اند که صف آنها از آشوبگران جداست و دل در گرو این نظام و آرمان های آن دارند./1400/

ارسال نظرات