۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۷۲۰۳۰۹
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

آشوبگران به هیچ قانون و منطقی پایبند نیستند

آشوبگران به هیچ قانون و منطقی پایبند نیستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کریمی گفت: آشوبگران نشان دادند که به هیچ قانونی پایبند نیستند تا جایی که در این اغتشاشات بسیاری از حافظان امنیت و شهروندان عادی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی امروز در گفت‌‎وگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول، اظهار داشت: اسلام به عنوان دینی رحمانی در دل خود برای تمام شئونات زندگی بشر برنامه دارد و این برنامه ها هرگز رنگ کهنگی به خود نمی گیرند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: لذا حرکت در مسیر اسلام راستین و دوری جستین از جریاناتی که در موازات اسلام برای خود فتوا و حکم صادر می کنند می تواند ما در را زندگی دنیوی و اخروی سعادتمند کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده می کنند، تاکید کرد: در طول 4 دهه از عمر این انقلاب توطئه  ها و فتنه های بسیاری علیه این ملت و نظام توسط دشمنان داخلی و خارجی پی ریزی شده اند تا جایی که هر لحظه باید منتظر یک توطئه و فتنه جدید باشیم.

حجت الاسلام کریمی افزود: آخرین نمونه از تلاش دشمنان برای به آشوب کشیدن کشور، اغتشاشات اخیر بود که به بهانه فوت مرحومه مهسا کریمی آغاز شد، در حالی که آشوبگران این حادثه تلخ را به دستاویز خود برای ایجاد فتنه در کشور تبدیل کرده بودند.

این استاد حوزه یادآور شد: آشوبگران در روزهای اخیر عملا نشان دادند که به هیچ قانون و منطقی پایبند نیستند تا جایی که در این اغتشاشات بسیاری از حافظان امنیت و شهروندان عادی به شهادت رسیدند.

وی با تاکید بر اینکه نباید انتقاد و آشوب را مساوی همدیگر دانست، عنوان کرد: کسی منکر انتقاد و نقادی در جامعه نیست، بلکه انتقاد سازنده خود زمینه توسعه و اعتلای جامعه است، ولی آشوب بالعکس زمینه از بین رفتن امنیت در کشور می شود، بنابراین حساب منتقدین از اغتشاشگران جداست./1400/

ارسال نظرات