۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۲۰۳۱۲
معرفی کتاب؛

نيمه پنهان دنيای درويش‌ها

نيمه پنهان دنيای درويش‌ها
مجموعه دو جلدی «طريقت تزوير» به قلم ح.كرمی روايتی تلخ از دنيای «درويشی»، توسط انتشارات موسسه كيهان روانه بازار نشر شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مجموعه دو جلدی «طريقت تزوير» به قلم ح.كرمی روايتی تلخ از دنيای «درويشی»، توسط انتشارات موسسه كيهان روانه بازار نشر شده است.

اين كتاب، مشتمل بر داستانی واقعی درباره جوانی به نام «سپهر» است كه در دام عدّه‌ای درويش گرفتار شده و با توجّه به برخی كرامات ظاهری كه از سرسلسله دراويش ديده، مجذوب اين تشكيلات می شود.

وی كه دنبال گمشده خود بوده، می پندارد از اين طريق می تواند يار گم گشته و بی نشان خود را باز يابد، امّا با توجّه به بصيرت درونی خود و راهنمايي های دلسوزانه چند تن از دوستان حقيقت بين، به زودی متوجّه دو رويی، رياكاری، فساد و تظاهرات اعضای تشكيلات مورد بحث شده و راه خويش را از آن ها جدا كرده و به آغوش اسلام باز مي گردد.

اسناد و تصاوير در فصل پاياني جلد دوم كتاب است، فصلی كه در آن خواننده با تصاوير و اسناد بسيار جالبی روبرو می شود؛ تصاويری از «بهلول حق پرست» در ميان رقاصه های برزيلی در جشن هنر شيراز، «درويش بهلول» در حال بوسيدن دست و روي عبدالله رياضی رئيس معدوم مجلس فرمايشی شاه، تصاويری از «خليل عالي نژاد» آهنگسازی كه قربانی اختلافات درون فرقه ای در سوئد شد و...

علاقمندان به مجموعه کتاب های «نیمه پنهان» برای تهیه این کتاب و دیگر مجلدات مجموعه فوق می توانند با شماره تلفن های 33110709 و 33110201 تماس حاصل کنند.

نيمه پنهان دنياي درويش‌ها

ارسال نظرات