۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۲۰۳۲۵

اعلام شرایط ثبت نام آموزش غیرحضوری حوزه های علمیه

اعلام شرایط ثبت نام آموزش غیرحضوری حوزه های علمیه
شرایط و ضوابط ثبت نام آموزش غیرحضوری حوزه های علمیه در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، شرایط و ضوابط ثبت نام آموزش غیرحضوری حوزه های علمیه در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، تکمیل سطح یک (قبولی در دروس کتبی و شفاهی پایه های ۱ تا ۶) با معدل حداقل ۱۴ در پایه۶ به صورت رسمی در مدارس تحت برنامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه و عدم استفاده از مصوبه ۱۰۸۸ (ماده ۱۰ و ۱۸)، اشتغال تمام وقت در یکی از نهاد ها یا ارگان های انقلاب اسلامی (متناسب با شئون روحانیت) و نداشتن منع آموزشی و صیانتی از شرایط ثبت نام ذکر شده است.

خاطرنشان می شود، در ثبت نام غیرحضوری اعم از انتقال از حضوری به غیرحضوری یا تمدید دوره غیر حضوری (انتقال از غیرحضوری به غیرحضوری) رعایت شرایط مذکور الزامی می باشد و ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۱.۰۶.۲۷ لغایت ۱۴۰۱.۰۷.۱۴ از طریق «سامانه نجاح ← انتقالات» امکان پذیر خواهد بود.

همچنین با توجه به آماده نبوده سامانه، زمان انتخاب درس متعاقبا اعلان خواهد شدو ثبت نام برای متقاضیان امتحان ارتقاء معدل الزامی می‌باشد.

گفتنی است، انتخاب واحد برای دروس ارتقاء معدل باید توسط استان محل تحصیل و به صورت مدیریتی صورت پذیرد و زمانبندی های اعلام شده قابل تمدید نمی باشد.

لازم به ذکر است، درس های پایه ۱۰ و کفایه پ ۹ به صورت برون خط (آفلاین )و در قالب بسته های اسکورم بارگذاری و سایر دروس پایه ها بصورت بر خط (آنلاین) و برون خط( آفلاین) برگزار می گردد و ساعات کلاس ها متعاقباً اعلام می گردد.

نمره قبولی در هر درس ۱۲ می باشد و تغییر دوره از حضوری به غیرحضوری و بالعکس در هر سال تحصیلی، فقط یک مرتبه امکان پذیر می‌باشد.

همچنین برنامه و محدوده امتحانات از طریق کانال ایتای آموزش غیرحضوری به آدرس https://eitaa.com/figurativehozeh اطلاع رسانی خواهد شد و اطلاع رسانی لازم به طلاب و مدارس علمیه مجری آموزش غیرحضوری توسط استان ضروریست.

ارسال نظرات