۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۲۰۴۵۱

پیام حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در محکومیت حوادث و اغتشاشات اخیر

پیام حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در محکومیت حوادث و اغتشاشات اخیر
نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم متدین و انقلابی و وفادار به نظام با حضور وصف ناپذیر و کم نظیر خود دشمنان را مایوس کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن سعیدی نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی حوادث و اغتشاشات اخیر را محکوم کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

یخادعون الله و الذین آمنوا و ما یخدعون الا انفسهم و ما یشعرون(سوره بقره۹)

حوادث تلخ و اغتشاشات اخیری که به موجب آن توهین به مقدسات و هجمه علیه ارکان نظام اسلامی و به شهادت رساندن حافظان امنیت و خسارت به اموال عمومی اتفاق افتاد، موجب جریحه دار شدن قلوب مردم متدین و انقلابی و وفادار به نظام اسلامی گردید.

شکی نیست که آشوب طلبانی که همچون عبد و عبید در خدمت دشمنان اسلام و میهن اسلامی ما هستند با دستور گرفتن از دولتمردان آمریکایی و صهیونیستی و منافقین پلید و چهره های خود فروخته، دست به چنین اعمال پلیدی زده اند.

گرچه مردم متدین و انقلابی و وفادار به نظام با حضور وصف ناپذیر و کم نظیر خود دشمنان را مایوس کردند اما، آنچه مرهمی بر قلوب جریحه دار شده ی این امت است، تحقق خواسته های آنان از جمله سر و سامان دادن به فضای مسموم مجازی با اجرایی شدن منویات رهبری معظم و مصوبات شورای عالی مجازی  و دادن اختیارات ویژه به حافظان امنیت کشور و سر و سامان دادن به تولید چهرها و سلبریتی ها است. مردم شریف ایران اسلامی منتظر اقدام و عمل مسئولین هستند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سید محسن سعیدی؛ نماینده مردم شریف استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات