۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۷۲۰۴۷۹
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

۷۰۰ بسته مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند اصفهان توزیع می‌شود

۷۰۰ بسته مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند اصفهان توزیع می‌شود
اصفهان ـ حجت الاسلام بلک گفت: ۷۰۰ بسته کمک آموزشی در قالب طرح مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، صبح امروز در آئین رونمایی از طرح «مهر تحصیلی» اوقاف و امور خیریه استان اصفهان که در امامزاده ردان برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و ابراز خرسندی از همزمان شدن دهه وقف با هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس درس‌های زیادی را به ما داد، شهدا قصد ابدیت داشتند و واقفان نیز قصد ابدیت داشتند.

وی در ادامه افزود: شهدا از جان خود گذشتند و واقفان از سرمایه‌های مادی خود عبور کردند، باید توجه داشت که اگر شهدا و واقفان نبودند بسیاری از کارهای امروز مختل می‌شد، شهدا به استناد آیه قرآن تنها یک نگرانی داشتند و آن نیز مربوط به دوران بعد از خودشان بوده که بازماندگانشان محکم بایستند و کوتاه نیایند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: مردم ایران در اعتراض به اغتشاشات اخیر رفتار درستی داشتند و با حضور در راهپیمایی محکومیت این اتفاقات آب سرد را بر آتش دشمن ریختند، باید قدردان این مردم باشیم.

حجت الاسلام بلک در ادامه با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه تمایلی به ورود مستقیم به ارائه خدمات به مردم به ویژه در حوزه محرومیت زدایی را ندارد، تصریح کرد: این امر را با همکاری دستگاه‌های حمایتی انجام می‌دهیم و نتایج خوبی را نیز به همراه داشته است، امسال 700 بسته مهر تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اصفهانی هدیه خواهد شد.

در ادامه این مراسم محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان با بیان اینکه همه اقدامات در دوران بعد از جنگ تحمیلی الگو گرفته از دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: باید توجه داشت که استمرار کار خیر از جمله این اقدامات است که به وفور شاهد بوده‌ایم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات