۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۲۰۴۹۸
امام جمعه اسلام آبادغرب:

خواص بی بصیرت خائنین به مردم و نظام هستند

خواص بی بصیرت خائنین به مردم و نظام هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: خواص بی بصیرت خائنین به مردم و نظام هستند و دستگاه های قضایی و امنیتی باید با حساسیت بیشتری با عوامل آشوب ها برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امروز در نشستی با جمعی از روحانیون و طلاب شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به حوادث اخیر گفت: نباید به سادگی از کنار اغتشاشات اخیر گذشت و باید همه پیوست های سیاسی و فرهنگی و اتفاقات و جوانب آن کاملا بررسی شود.

وی افزود: نوع عملکرد افراد خواص بی بصیرت و گروهای ضد نظام و انقلاب در جریانات روزهای اخیر کاملا روشن بود و دستگاه قضایی و دستگاه های امنیتی باید با حساسیت بیشتری عوامل آشوب ها را پیگیری و با آنها برخورد کنند و در این شرایط نیاز به حمایت همه جانبه از دستگاه قضایی می باشد و اگر در بخش هایی خلأ قانونی وجود دارد نمایندگان مجلس آن را بررسی و رفع نمایند.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد: در فتنه و آشوب اخیر خواص بی بصیرت و سران فتنه که از ابتدای انقلاب امام راحل بارها در مورد آنها تذکر داده شده که امروز مستقیم در این آشوب ها حضور داشتند که  انتظار میرفت در برابر آتش زدن مساجد و اهانت به مقدسات و ارزش ها، کشف حجاب و توهین به نظام و شهدا موضع گیری می کردند اما سکوت کردند که اینها منافقین و خائنین به مردم و نظام هستند.

وی اظهار کرد: برخی از نمایندگان مجلس انقلابی در حوادث اخیر نمره قبولی نگرفتند؛ انتظار داشتیم در آشوب ها و اغتشاش های اخیر نمایندگان استان کرمانشاه که در مجلس انقلابی حضور دارند و بخصوص نماینده شهرستان اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی در خصوص این اتفاقات موضع گیری می کردند و با حضور در راهپیمایی این آشوب ها را محکوم می نمودند که این چنین نبود، برخی از کارمندان و مدیران ادارات حتی حاضر به محکوم کردن آشوب های اخیر نبودند و حتی بیانیه ای هم صادر نکردند و باید تأسف خورد که این مسئولین را چه کسی انتصاب کرده است؟!

خطیب جمعه اسلام آباد غرب گفت: قوه قضاییه باید با جدیدت با نخبگان بی بصیرت، سلبریتی ها و ورزشکارانی که از آشوب ها حمایت کرده و مردم را تحریک به اغتشاش و تخریب اموال عمومی کردند با آنها برخورد قاطع نماید و خسارت هایی که به کشور وارد کرده اند را پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: عملکرد برخی نارسانه ها و خبرنگاران در حوادث اخیر بخوبی مشخص است و اینها باید بدست قانون سپرده شوند و افرادی از این دست که آب به آسیاب دشمن ریختند باید با آنها برخورد شود.

حجت الاسلام زمانی موسوی خطاب به دشمنان خارجی، گروهک ها و منافقین داخلی گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خامنه ای و  خون هایی که شهدا تقدیم این نظام کردند ماندگار و پایدار است و توطئه های گروهک های منافقین و حامیان آنها ره به جایی نخواهد برو و مردم با بصیرت نقشه های آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

وی خطاب به مردم گفت: ارشاد فقط وظیفه نیروهای انتظامی نیست و همه مردم باید امر به معروف و نهی از منکر را آنگونه در جامعه زنده کنند که نیازی به ارشاد نباشد./1400/

ارسال نظرات