۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۲۰۶۲۲

آزادی بیش از ۱۵۰ نفر از افراد کم تقصیر در اغتشاشات اخیر

آزادی بیش از ۱۵۰ نفر از افراد کم تقصیر در اغتشاشات اخیر
فرمانده انتظامی استان کردستان از آزادی بیش از ۱۵۰ نفر از افراد کم تقصیر در اغتشاشات اخیر این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سردار علی آزادی در گفت‌وگویی درسنندج از آزادی بیش از 150نفر از افراد کم تقصیر در اغتشاشات اخیر استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: این تعداد افراد در صحنه اغتشاش حضور داشته و گاهی اقداماتی انجام داده بودند، اما مورد رأفت نظام قرار گرفته و با اخذ تعهد از زندان آزاد شده‌اند.

وی افزود: این افراد در صحنه اغتشاشات اخیر در سطح استان حضور داشتند اما بر اساس بررسی‌های انجام شده، سابقه محکومیت یا جرم نداشته و تعهد داده‌اند که مشکل‌ساز نشوند.

فرمانده انتظامی کردستان از بررسی پرونده اغتشاشگران و تهدیدکنندگان امنیت مردم در دستگاه قضایی استان خبر داد تصریح کرد: با عناصری که به عنوان عوامل مزدور دشمن به جان و مال مردم و اموال عمومی تعرض کردند، برخورد سختی می‌شود.

وی امنیت مردم را خط قرمز پلیس خواند و گفت: برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت و آرامش مردم در دستور کار پلیس کردستان بوده و در راستای حفظ آسایش هم‌استانی‌ها، جانمان را تقدیم می‌کنیم.

آزادی با بیان اینکه آرامش و امنیت کامل در استان کردستان برقرار است، عنوان کرد: برای حفظ و ارتقای امنیت و آرامش در جامعه تا پای جان در میدان خواهیم بود. 

فرمانده انتظامی استان کردستان با تأکید بر اینکه خانواده‌ها اجازه حضور فرزندانشان را در تجمعات ندهند، یادآور شد: جوانان هوشیار باشند و گول تبلیغات دروغین و فریبنده رسانه‌های معاند را نخورند.

انتهای پیام/481/ن

ارسال نظرات