۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۷۲۰۶۵۴

حضور موسسه دانش بنیان حوزوی در نمایشگاه کشور یونان

حضور موسسه دانش بنیان حوزوی در نمایشگاه کشور یونان
سلیمانی طادی گفت: مؤسسه دانش بنیان حوزوی به سوی بیداری تنها شرکت‌کننده ایرانی نمایشگاه بین المللی beyond۲۰۲۲ کشور یونان بود که حضور موفق و مؤثری در این نمایشگاه داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حسن سلیمانی طادی مدیر اجرایی مؤسسه دانش بنیان حوزوی به سوی بیداری از حضور این شرکت در نمایشگاه بین المللی beyond2022 کشور یونان خبر داد.

مدیر اجرایی موسسه دانش بنیان به سوی بیداری گفت: موسسه به سوی بیداری با هدف توسعه رسانه های دیجیتال و ایجاد پلتفرم های آموزشی بین المللی در سال ۱۳۹۹ با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز ارتباطات بین الملل حوزه علمیه قم فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: فعالیت عمده این موسسه دانش بنیان حوزوی تلاش برای ایجاد یک پلتفرم آموزشی چند زبانه مبتنی بر استفاده از فناوری های نوین برای آموزش مخاطبین اعم از جوانان،دانشجویان و خانواده ها بوده است که تاکنون چندین دوره نیز برگزار کرده است.

سلیمانی طادی گفت: مدل آموزش و تولید محتوا و پلتفرم اختصاصی موسسه دانش بنیان به سوی بیداری به عنوان یک نوآوری دانش بنیان در نمایشگاه beyond2022 که یکی از بزرگترین نمایشگاه های معرفی استارتاپ های دانش بنیان در زمینه تکنولوژی های دیجیتال می‌باشد، ارائه شد.

وی گفت: این نمایشگاه که هرساله برپا می‌شود، در سال جاری در کشور یونان با حضور ۴۰۰ شرکت از سراسر جهان برگزار شد و مؤسسه دانش بنیان حوزوی به سوی بیداری تنها شرکت‌کننده ایرانی این نمایشگاه بین المللی بود.

مدیر اجرایی موسسه دانش بنیان به سوی بیداری در پایان افزود: این نمایشگاه‌ها به صورت b2b برگزار می‌شود و مدیران شرکت‌ها و نهادهای خدماتی مختلف با یکدیگر آشنا می‌شوند که فواید بسیار زیادی برای جذب بازارهای جدید، نیاز سنجی و ارتقای محصولات، رایزنی و گفت و گو برای همکاری های مشترک و جذب سرمایه گذار خارجی خواهد داشت.

ارسال نظرات