۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۲۰۶۵۶
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ابراز کرد؛

وقایع زاهدان، نتیجه تفکرات الحادی و استکباری

وقایع زاهدان، نتیجه تفکرات الحادی و استکباری
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه دشمن با همه توان به میدان آمده، وقایع زاهدان را وابسته به تفکرات الحادی و استکبار دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت 19 مهر، سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان، گفت: سفر رهبری به خراسان شمالی پیشرفت قابل‌توجهی را برای استان به ارمغان آورد که در این راستا علاوه بر برکات معنوی باید برکات عمرانی آن نیز برای مردم تبیین شود.

وی حضور پرشور مردم استان در سخنرانی محوری مراسم گرامیداشت سالروز 19 مهر را ضروری دانست و افزود: فضاسازی شهری ازجمله مواردی است که باید در سطح شهر و در بین ادارات استان مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با برکات سفر مقام معظم رهبری در ادارات استان و مصلای بجنورد از دیگر برنامه‌هایی است که باید برای گرامیداشت این روز موردتوجه قرار گیرد.

تولید محتوا در فضای مجازی، پاسخگویی به شبهات، تهیه کلیپ از فرمایشات مقام معظم رهبری، قربانی کردن و پخش آهنگ‌های حماسی مرتبط با سفر رهبری از دیگر برنامه‌هایی بود که نماینده ولی‌فقیه در استان برای گرامیداشت 19 مهر به آن‌ها اشاره کرد.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه اظهار کرد: باید سخنان رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی به‌صورت مکرر مرور شود تا بتوانیم نظرات ایشان را در جامعه اجرا کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری عدم پیگیری دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ را عامل برخی چالش‌های فعلی دانست و تصریح کرد: دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی با تمام قوا به میدان آمده که یک نمونه آن، ده‌ها رسانه‌ای است که علیه انقلاب تولید محتوا می‌کنند.

امام‌جمعه بجنورد تأکید کرد: دشمن برای فرزندان ما چند برابر بیشتر از خودمان هزینه می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقایع سیستان و بلوچستان، افزود: ماجرای تروریستی اخیر در زاهدان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هم‌وطنان ما شد، بسیاری از حقایق را روشن کرد و نشان داد این حوادث از بیرون کشور مدیریت می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمن با همه توان به میدان آمده و به اندازه کل دنیا، برای جنگ با ایران هزینه می‌کند، وقایع زاهدان را وابسته به تفکرات الحادی و استکبار دانست و گفت: در جنگ تحمیلی نیز استکبار پس از حمایت‌های مالی از صدام و عدم نتیجه‌گیری مناسب، شخصاً وارد خلیج‌فارس و جنگ با ایران شد؛ اما باز هم نتوانست در مقابل مقاومت و عظمت ملت ایران، اقدام چشمگیری انجام دهد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات