۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۲۰۷۱۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

متولیان امر نسبت به بصیرت افزایی دانش آموزان اهتمام داشته باشند

متولیان امر نسبت به بصیرت افزایی دانش آموزان اهتمام داشته باشند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: متولیان وظیفه دارند در کنار دروس علمی دانش آموزان، نسبت به بصیرت افرایی و آموزش معارف قرآن و اهل بیت(ع) اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دبیرستان دخترانه ابن سینا، به توصیه‌های هفتگانه رهبر معظم در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: مراقب باشید شما را به ارتجاع و سبک زندگی غربی برنگردانند.

وی افزود: آن‌هایی که امروز تحت عنوان دفاع از زنان ایران حجاب از سر زن ایرانی بر می‌دارند و به اغتشاشات دامن می‌زنند می‌خواهند از زن ایرانی انتقام بگیرند و بلایی را که بر سر زنان غربی آوردند، بر سر زن ایرانی بیاورند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امیرمومنان(ع) می‌فرمایند قلب جوانان پاک و از هر گونه آلودگی خالی است، اظهار داشت: امروز معلمان، سازمان تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه و جماعت و رسانه وظیفه دارند قلب نوجوانان و جوانان را با معارف قرآن و اهل بیت(ع) پر کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: اگر امروز قلب نوجوانان و جوانان کشور با قرآن و معارف اهل بیت(ع) پر نشود دشمن قلب آن‌ها را تسخیر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه قلب نوجوان و جوان مانند زمین خالی است که هر بذری در آن ریخته شود رشد خواهد کرد، ابراز داشت: امروز متولیان آموزشی و پرورشی و دینی و ائمه جمعه و جماعات وظیفه دارند در کنار دروس علمی دانش آموزان، نسبت به بصیرت افرایی و آموزش معارف قرآن و اهل بیت(ع) اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: امروز آن‌هایی که در حاشیه مدارس کاشان مردم به اعتصاب و اغتشاش و آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی اسلامی ایران دعوت و تشویق می‌کنند آیا نمی‌دانند تنها در دوران دفاع مقدس ۲۵۰ هزار جوان برای برافراشته ماندن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیده اند.

به گفته وی بعد از دفاع مقدس نیز در حوادث و رخداد‌های بسیاری جوانان زیادی از نیروی انتظامی، بسیج و سپاه به شهادت رسیدند و می‌رسند تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برافراشته بماند.

وی با تأکید براینکه مشکل دشمن با جمهوری اسلامی ایران حجاب و روسری نیست، گفت: دشمنی دشمن با حکومت دینی است که پایه و اساس آن قرآن و اسلام ناب محمدی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: دشمن با حکومت دینی و حکومتی که پایه و اساس آن براساس قرآن و اهل بیت(ع) است مخالف است و اگر یک روز به سپاه و روز دیگر به نیروی انتظامی حمله می‌کند در اصل به حکومت دینی حمله می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه نوجوانان و جوانان مراقب باشند فریب اغتشاشگران و دشمن را نخورند، گفت: انقلاب اسلامی محکم و استوار ایستاده است و با اغتشاش و ایجاد نا امنی آسیب پذیر نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: انقلاب اسلامی از نهال ۴۳ سال قبل امروز تبدیل به درختی تنومند و تناور شده  که آمریکا و استکبار جهانی هیچ خدشه‌ای نمی‌توانند به آن وارد کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات