۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۷۲۰۷۱۸

اعلام حمایت مجلس خبرگان از بیانات روشنگرانه رهبر انقلاب درباره حوادث اخیر

اعلام حمایت مجلس خبرگان از بیانات روشنگرانه رهبر انقلاب درباره حوادث اخیر
مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از بیانات و مواضع روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حوادث اخیر قدردانی و اعلام حمایت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، پیرو بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب درباره حوادث اخیر، مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از بیانات و مواضع روشنگرانه  ایشان قدردانی و اعلام حمایت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانات حکیمانه و تحلیل هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «دام ظله العالی» درباره حوادث اخیر، همچون همیشه علاوه بر آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، نقش برآب کردن نقشه های دشمنان این آب و خاک مقدس و القای حس امنیت، امید و آرامش به جامعه، تکلیف  فتنه گران و وظیفه مردم به ویژه خواص و مسؤولان بخش های مختلف کشور  در مواجهه با  حوادث  مشابه  را نیز روشن ساخت.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن قدردانی و اعلام حمایت از مواضع صریح و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب که همواره در راستای حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام و تقویت عزت ملی ایران عزیز بوده است برای معظم له سلامتی و طول عمر با برکت مسئلت می نماید و به درگاه ایزد متعال برای وجود ولی فقیهی زمان شناس و رهبری بصیر، حکیم، دانشمند و دشمن شناس، جبهه سپاس می ساید.

احمد جنتی؛ رئیس مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات