۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۲۰۷۳۰

ترجمه «قیام حسینی» آیت‌الله خامنه‌ای به زبان اسپانیایی روانه بازار شد

ترجمه «قیام حسینی» آیت‌الله خامنه‌ای به زبان اسپانیایی روانه بازار شد
کتاب «قیام حسینی» حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای ارائه به مخاطبان آمریکای لاتین به زبان اسپانیایی ترجمه و چاپ شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، این اثر که با همکاری انتشارات مؤسسه ایمان جهادی (صهبا) و انتشارات بین‌المللی اسپانیایی‌زبان فانوس دریایی به زبان اسپانیایی ترجمه شده است، حاوی تلفیق دو سخنرانی مقام معظم رهبری با موضوع علت قیام امام حسین (ع) است که در سال‌های ۱۳۶۱ و ۱۳۶۳ ایراد شده و به سبک مقارنه به شکل یک سخنرانی واحد در آمده است.

معظم‌له در این سخنرانی‌ها دو نظریه رسیدن به حکومت و شهید شدن را برای علت قیام رد می‌کنند و با آوردن مثال‌هایی از بیانات امام حسین (ع)، هدف ایشان را قیام در مقابل انحراف عنوان می‌کنند. این کتاب با عنوان قیام امام حسین (ع) از سوی خانم انخلیکا ماریا روخاس از کشور کلمبیا به زبان اسپانیایی ترجمه شده است و به‌زودی از سوی انتشارات بین‌المللی اسپانیایی‌زبان فانوس دریایی در اختیار مخاطبان اسپانیایی زبان به‌ویژه در منطقه آمریکای لاتین قرار می‌گیرد.

این اثر در ۸۵ صفحه تنظیم شده است و با توجه به موضوع آن پیش‌بینی می‌شود که مورد استقبال مخاطبان اسپانیایی‌زبان به‌ویژه شیعیان منطقه آمریکای لاتین قرار گیرد.

ارسال نظرات