۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۲۰۷۹۳
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

اغتشاشگران پیاده نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

اغتشاشگران پیاده نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند
آیت الله خاتمی گفت: اردوگاه فتنه سال ۸۸ با همه اعضایش تشکیل شد و آمریکا با اغتشاشگران همراه شد و سران اسرائیل اعلام کردند اغتشاشگران پیاده نظام آنان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله سید احمد خاتمی سه شنبه شب در مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری (ع) که در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) خیابان امام خمینی (ره) کاشان برگزار شد، گفت: ملت ایران با تبعیت از ولی فقیه به عزت و اقتدار رسید.

وی افزود: ولی فقیه در حالی جمهوری اسلامی را به استقلال رساند که قبل از آن هیچ استقلالی از خود نداشت و تحت سلطه آمریکا بود و تصمیمات مملکتی بر اساس سیاست‌ها و دستورات آمریکائیان پیاده و اجرا می‌شد.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه ایران تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی رژیم طاغوتی پهلوی تحقیر می‌شد، اظهار داشت: با عنایت خداوند ملت قهرمان ایران اسلامی امروز بیش از چهار دهه است که طعم شیرین استقلال را چشیده اند و از این استقلال حمایت و پاسداری می‌کنند.

وی عزت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی را مدیون ولایت و انقلاب دانست و ابراز داشت: در جنگ‌های گذشته پادشاهان بزدل ایران بخشی از خاک ایران را از دست می‌دادند، اما در دفاع مقدس حتی یک وجب خاک جمهوری اسلامی به اشغال دشمن در نیامد.

عضو مجلس خبرگان رهبری پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها را چشمگیر دانست و افزود: امروز حتی روستا‌های ۲۰ خانوار در ایران زیرساخت‌های زیربنایی آب و برق و گاز دارند و حتی از اینترنت نیز بهره‌مند هستند و این در حالی است که فضای مجازی به دنبال شکاف بین مردم و ولایت است.

آیت الله خاتمی اغتشاشات اخیر را چهارمین امتحان و آزمون برای مردم با بصیرت ایران اسلامی دانست و با تأکید بر اینکه با حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دشمن در فتنه اخیر ناکام ماند، افزود: اجتماعات بزرگ در نماز جمعه و شهر‌های مختلف سبب شد تا دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بماند.

به گفته وی همه از مشکلات اقتصادی و اجتماعی آگاهی دارند و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اما زمانی که موضوع دین باشد همه به میدان می‌آیند و با فریاد رسای «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای» گوش دشمن را کر و لرزه بر اندام دشمن می‌اندازند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری از مردم ایران به عنوان پشتوانه و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: برخی در اغتشاشات اخیر که از مزدوران آمریکایی و رژیم صهیونیستی ضد اسلام پول و خط می‌گرفتند و برخی نیز از جوانان احساسی استفاده ابزاری کردند.

آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه اغتشاشگران باید به گونه‌ای تنبیه و ادب شوند تا درس عبرتی برای نسل‌های آینده آن‌ها باشد ادامه داد: در حالیکه اغتشاشگران پلیس را کتک می‌زدند و الفاظ نادرست به کار می‌بردند، اما در عین حال برای پیدا کردن تلفن‌های همراه خود از پلیس درخواست کمک می‌کردند.

به گفته وی افرادی که با واسطه و بی‌واسطه پول می‌گیرند یک روز هم به انقلاب ایمان نیاورده و نخواهند آورد و در این مدت به شدن اهانت کرده اند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه هیچ مسلمانی چادر از سر زن مسلمان بر نمی‌دارد گفت: آن‌هایی که چادر از سر زن محجبه کشیدند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی و مامور نیروی انتظامی را به آتش کشیدند و به بیت المال خسارت وارد کردند مسلمان نیستند.

به گفته وی اردوگاه فتنه سال ۸۸ با همه اعضایش تشکیل شد و آمریکا با اغتشاشگران همراه و همصدا شد و سران رژیم صهیونیستی اعتراف کردند اغتشاشگران سربازان و پیاده نظام آنان هستند.

آیت الله خاتمی در ادامه بر مجازات قاطع سران اغتشاشگران تأکید کرد و اظهار داشت: سران اغتشاشگر هم باید خسارات وارد شده به اموال بیت‌المال را پرداخت کنند و هم به شدت مجازات شوند.

وی همچنین احترام ملت ایران به نیروی انتظامی در این مدت را بی‌سابقه دانست و ابراز داشت: در اغتشاشات اخیر میلیون‌ها نفر از مردم ایران از نیروی انتظامی تجلیل و حمایت و خواستار برخورد با اغتشاشگران شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری از دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی و انقلابی و ارزشی نام برد و افزود: سران کشور‌ها در سازمان ملل برای دیدار با آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی ایران با یکدیگر مسابقه گذاشته بودند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات