۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۲۰۸۱۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

طراح اصلی اغتشاشات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند

طراح اصلی اغتشاشات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه طراح اصلی اغتشاشات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند، گفت: خوراک مجازی اغتشاشگران از آلبانی و ریاض تهیه می شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دبیرستان دخترانه آیت الله نجفی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع)، گفت: ما امروز مدیون شهدا و فرزندان شهدایی هستیم که برای دفاع از اسلام، نظام، وطن، حرم و امنیت به شهادت رسیدند تا انقلاب اسلامی بماند.

وی داعش را فرزند ناخلف آمریکا دانست و افزود: داعش تحت عنوان «دولت اسلامی عراق و شام» و با هدف تسخیر سوریه و عراق برای رسیدن به ایران جنایات زیادی را مرتکب شدند و زنان و دختران سوریه و عراق را برای بردگی به اروپا بردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که بعثی‌های عراق از داعش بدتر بودند، افزود: در ۸ سال دقاع مقدس شهدا اجازه ندادند ارتش بعث صدام بر ایران مسلط شود تا اسلام و جمهوری اسلامی ایران بماند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: در ادامه مبارزات ملت ایران با دشمن جوانان زیادی در دفاع از حرم به شهادت رسیدند تا آسیبی به اسلام و جمهوری اسلامی ایران نرسد و این در حالی بود که آمریکا اعلام کرده بود داعش نابود شدنی نیست، اما مدافعان حرم طومار داعش را در سوریه و عراق درهم پیچیدند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، آن‌هایی که برای مهسا امینی بی تابی و ناراحت هستند در واقع ناراحت نیستند بلکه آمریکا و اسرائیل و منافقین آن را بهانه‌ای برای آتش زدن قرآن و سرباز نیروی انتظامی و کشیدن چادر از سر بانوی محجبه قرار دادند و فوت مهسا امینی را دستاویزی برای اغتشاش و ناامنی و ضربه زدن انقلاب و حکومت دینی قراردادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی طراح اصلی فتنه و اغتشاشات اخیر را آمریکا و اسرائیل دانست و افزود: حوزه مجازی فتنه و اغتشاشات توسط منافقین در آلبانی و مرکز اعتدال ریاض در عربستان سعودی است و از این طریق خوراک فضای مجازی اغتشاشگران داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی تنها در ایران ۷ میلیون شرکت کردند و طی دوسال اخیر ۱۶ میلیون مطلب برای سردار دل‌ها در فضای مجازی نوشته شد، گفت: نوشتن بیش از دویست میلیون مطلب در فضای مجازی برای مهسا امینی اصلا عادی نیست و مرکزی آن را هدایت و بر علیه جمهوری اسلامی ایران هجمه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان متذکر شد: اگر یک روز حجاب و روز دیگر سپاه را بهانه می‌کنند این بهانه‌ها زنجیره‌ای از توطئه‌های دشمن برای نابودی دین و حکومت دینی در ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین با تأکید بر اینکه اسلام مادیات و معنویات و پیشرفت ما را می‌خواهد، گفت: ایران اسلامی که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ پیشرفتی نداشت و با پیشرفت ایران مخالف بودند، امروز در حوزه مختلف نظامی و علمی از جمله در حوزه سلول‌های بنیادی و نانو در ردیف ۱۰ کشور دنیا قرارگرفته است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات