۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۲۰۸۱۳
امیر سرتیپ آشتیانی:

شهید همدانی همانند شهید سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند

شهید همدانی همانند شهید سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن حضور در منزل شهید همدانی گفت: شهید همدانی همانند شهید سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در منزل سردار پرافتخار، سرلشکر پاسدار حسین همدانی با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار با تسلیت و تعزیت ایام شهادت امام حسن عسگری(ع)، با اشاره به سالگرد شهادت سردار حسین همدانی اظهار کرد: سردار همدانی از فرماندهان شجاع و گران‌قدر دوران دفاع مقدس بود که به عنوان یکی از مدافعان حرم نقش تعیین‌کننده‌ای برای حفظ، حراست و تقویت جبهه مقاومت ایفا کرد.

وزیر دفاع با اشاره به آیه 23 سوره احزاب «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ ...» گفت: شهدای عزیز ما با خداوند عهدی ناگسستنی داشتند و سردار شهید همدانی هم با اخلاص وپایداری در این مسیر گام برداشت و به خیل دوستان شهیدش پیوست و وفای به عهد کرد.

وی با اشاره به اتفاقات و رویدادهای اخیر در کشور افزود: در این ایام، وجود شخصیت هایی همانند شهید همدانی بیش از پیش احساس می شود و همه به یاد دارند که ایشان با چه دلسوزی‌ نسبت به انقلاب و ملت غیور اسلامی در حوادث مختلف به میدان می‌آمد و با جان و اخلاص خود برای انقلاب اسلامی جان‌فشانی می‌کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار با اشاره به خدمات بسیار بزرگ سردار شهید همدانی در جنگ تحمیلی، سپاه و بسیج و دفاع از حرم وی را فردی دارای ویژگی های ممتاز، مبتکر، دور اندیش، صبور، دلسوز و پا دررکاب دانست و افزود: عمر پر ثمر ایشان در جهاد در راه خدا صرف شد و خداوند متعال به اعمال انسان های خالص که برای رضای او قدم بر می دارند برکت می دهد.

ارسال نظرات