۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۲۰۸۸۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نسل جدید را با اهداف شهدا آشنا سازیم

نسل جدید را با اهداف شهدا آشنا سازیم
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: باید برای معرفی و پاسداشت شهدا تلاش کنیم و نسل امروز را با اهداف و آرمان های آنها آشنا سازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز، در پنجمین نشست شورای سیاست گذاری ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: برگزاری این کنگره می‌تواند زمینه خوبی برای معرفی بیش از پیش شهدای لرستان باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی برای دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند، افزود: ما نیز باید برای معرفی این عزیزان و پاسداشت این شهدا تلاش کنیم و نسل امروز را با اهداف و آرمان های شهدا آشنا سازیم.

وی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و ابراز داشت: راه در انقلاب اسلامی مشخص است و سخنان و بیانات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب بود و راه را بیشتر از گذشته مشخص کرد و صحنه گردان اصلی این اغتشاشات به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و موضوع حجاب، یک بهانه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم و با شایسته سالاری و رفع تبعیض‌ها و انجام وظایف قانونی خود، بهانه برای اعتراض و اغتشاش ایجاد نکنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: باید با همکاری و همدلی همه مدیران و دلسوزان برای موفقیت و توسعه استان تلاش کنیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات