۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۲۰۹۲۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

ایران اسلامی، طلایه دار مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام است

ایران اسلامی، طلایه دار مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: مروز جبهه مقاومت که حاصل بصیرت ملت ایران است، در برابر استکبار قرار دارد و به نوعی ایران را باید طلایه دار مبارزه با دشمنان اسلام دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: وجود و جوهره ما باید با تقوا عجین شود و افرادی که در جامعه دچار لغزش می‌شوند به این دلیل است که سهمی از تقوا ندارند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: فردا شنبه شانزدهم مهرماه مصادف به شهادت سردار رشید اسلام، شهید سرلشکر همدانی است که به دست بدترین قوم تاریخ به شهادت رسید.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در آستانه هفته وحدت قرار داریم، هفته وحدت ابتکار امام راحل بود تا مسلمین به این نیاز حیاتی خود دوباره توجه داشته باشند و امروز نیز سکان وحدت در جهان اسلام در دستان مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: آشوب هایی که در روزهای اخیر در کشور ما توسط عده ای فریب خورده و مزدور روی داد با هدف در هم شکستن وحدت ملت ایران بود که خوشبختانه مردم با بصیرت ایران به خوبی زوایای این توطئه را درک کردند و آن را خنثی نمودند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات و سخنرانی های خویش همواره بر موضوع حیاتی وحدت و نیز ضرورت دشمن شناسی تاکید دارند که این بسیار مهم و ارزنده است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: حوادثی که در روزهای اخیر در کشور اتفاق افتاد به دستور آمریکایی ها، صهیونیست ها و... روی دارد و متاسفانه عده ای فریب خورده در این میان ملعبه دشمنان نظام شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت که حاصل بصیرت ملت ایران است، در برابر استکبار قرار دارد و به نوعی ایران را باید طلایه دار مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام دانست./1400/

ارسال نظرات