۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۲۰۹۲۳
امام جمعه شهرستان قصرشیرین ابراز کرد؛

امنیت مردم، خط قرمز جمهوری اسلامی

امنیت مردم، خط قرمز جمهوری اسلامی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: خط قرمز در جمهوری اسلامی امنیت مردم است و نظام در این باره با کسی مسامحه ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه قصرشیرین اظهار داشت: خط قرمز در جمهوری اسلامی امنیت مردم است و نظام در این باره با کسی مسامحه ندارد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: دشمنان با به راه اندازی اغتشاشات و تخریب اموال عمومی می خواستند اینگونه تلقین کنند که نظام ما اقتدار ندارد و نمی تواند در برابر آشوبگران مقاومت کنند که همگان دیدیم اینچنین نشد.

حجت الاسلام صالحی بیان داشت: غربی ها که در نبرد نظامی مستقیم با ایران مستاصل بودند با اجیر کردن نوکران و جیره خواران خود در داخل و خارج به دنبال به راه اندازی اوی های خیابانی در کشورمان بودند ولی ملت ایران با بصیرت خود درس بزرگی به آنان دادند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود گفت: ۲ دشمن جمهوری اسلامی ایران یعنی گروهگ تروریستی و رژیم صهیونیستی در منطقه کردستان عراق حضور دارند و علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند و تحرکات رژیم صهیونیستی و سرویس های اطلاعاتی بیگانه که با مشاهده برخی نا آرامی ها به فکر ماهی گرفتن از آب گل آلود افتادند از چشم نهادهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشور دور نبوده و با عملیات اخیر پیام صریح جمهوری اسلامی را دریافتند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین خاطرنشان کرد: دشمن بار دیگر فهمید که تا زمانی که ملت ایران دوستدار نظام خود و پیرو ولایت فقیه هستند هرگز نمی توانند به این مملکت آسیبی برسانند./1400/

ارسال نظرات