۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۲۲۴۲۰

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی حمله تروریستی در شیراز

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی حمله تروریستی در شیراز
کرمانشاه ـ آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در پی حمله تروریستی در شیراز پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، امام جمعه و استاندار کرمانشاه با صدور پیامی حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ(ع) شیراز را محکوم و این حادثه را به خانوده های شهدا تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است:

حادثه‌ تلخ و اسفناک شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام به دست تروریست های مزدور، پرده جدیدی از قساوت دشمنان ملت ایران اسلامی را روشن ساخت.

این تروریست‌های کوردل و مزدوران قسی‌القلب که به آسانی به روی شهروندان و زنان و کودکان بیگناه آتش می گشایند، ایادی همان مدعیان دروغگو و منافقند که این روزها با ظاهر آراسته از حقوق بشر دَم می زنند؛ در صدها رسانه ای که علیه ملت ایران ساخته اند به دروغ از آزادی و آرامش ملت ایران سخن می رانند اما در عمل به مزدوران خود دستور به رگبار بستن ایرانیان را می دهند.

جنایت تروریستی شیراز بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می کنند، می توانند بین اقوام و مذاهب یکپارچه و همسوی کشور عزیز ما تفرقه بیندازند و ایران را ناامن کنند. به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

از طرف مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان کرمانشاه شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه اخیر را به محضر مقدس حضرت بقیه الله اعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم انقلابی و بصیر استان فارس و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می کنیم و صبر و سکینه‌ الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای این شهیدان مسألت می کنیم. لازم است دستگاه‌های مدافع امنیت با سرعت و دقت، دنباله‌های این جنایتکاران را شناسایی کنند و به سرپنجه‌ مقتدر قضایی کشور بسپارند./1400/

ارسال نظرات