۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۷۲۲۵۴۴

دهمین شماره ماهنامه «خط جهاد» منتشر شد + فایل

دهمین شماره ماهنامه «خط جهاد» منتشر شد + فایل
دهمین شماره ماهنامه تخصصی «خط‌ جهاد» از سوی دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه به صورت چاپی، الکترونیک و دیواری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دهمین شماره ماهنامه تخصصی «خط‌ جهاد» از سوی دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه به صورت چاپی، الکترونیک و دیواری منتشر شد.

«چرا فحش می نویسی روی دیوار مردم» به ظاهر جمله ای ساده برای ما ولی اخلاص و عِرق به دین و کشور که پشت این جمله کوتاه بود،  شیخ احمدرضا را از دل شب های آشوب پرواز داد به عند ربهم یرزقون. سرمقاله این شماره اختصاص دارد به شهید عزیز «احمدرضا عرفانی نیا» که در حوادث اخیر کشور به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در این شماره دعوت می کنیم شما را به مطالعه دو گفتگوی جذاب؛ حجت الاسلام خادم محمدی معاون تبلیغ مدرسه علمیه شهرستان میناب، نقش بسیار مهم اردوهای جهادی طلاب، در جذب مردم به دین و انقلاب و همچنین برکاتی که برای طلاب جهادی دارد، را تشریح می کند. در گفتگوی دوم جناب آقای راستگو رفیق صمیمی شهید حجت الاسلام والمسلمین عرفانی نیا، گوشه ای از شخصیت این شهید عزیز را برایمان بازگو می کند.

بخش معرفی کتاب این هفته اختصاص دارد به کتاب «جامع السعادات» که عالم جلیل القدر مرحوم ملااحمد نراقی در آن، اخلاق ذمیمه و حسنه و راه درمان و تقویت هر کدام را ذکر کرده است.

دریافت فایل:

نسخه مطالعه: b2n.ir/p72416

نسخه چاپی: b2n.ir/m32990

نسخه دیواری: b2n.ir/a73614

 

ارسال نظرات