۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۲۲۶۲۶

بیانیه انجمن‌های علمی دانشگاه باقرالعلوم قم پیرو حوادث اخیر کشور

بیانیه انجمن‌های علمی دانشگاه باقرالعلوم قم پیرو حوادث اخیر کشور
انجمن‌های علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) پیرو حوادث اخیر کشور بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، انجمن‌های علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) پیرو حوادث اخیر کشور بیانیه ای صادر کردند.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

ضمن عرض تسلیت به محضر بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه بابت هتک حرمت به مقدسات و ارزش‌های اسلامی و همچنین عرض تسلیت خدمت خانواده‌های محترم شهدا و جانباختگان حمله تروریسی حرم مطهر شاهچراغ شیراز و حوادث اخیر کشور و همچنین عرض ارادت و ولایتمداری خدمت امام خامنه‌ای(مدظله) نکاتی را به اختصار خدمت مردم شریف ایران اسلامی خصوصاً جامعه علمی و مسئولین محترم به عرض می‌رسانیم.

ما فرزندان ملت و یاوران ولایت به عنوان دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام، مواضع و اقدامات فتنه انگیز و خرابکارانۀ دشمنان خارجی و خارج نشین و دنباله‌های داخلی آنان را به شدت محکوم می‌کنیم و از منتقدین و معترضین خواهشمندیم که صفوف خود را از اغتشاش‌گران و آشوب‌طلبان جدا کنند و ضمن جبران خطاها و اشتباهات، مطالبات خود را منطقی و مسالمت آمیز پیگیری نمایند.

از جامعه علمی کشور اعم از حوزویان و دانشگاهیان محترم خصوصاً اساتید و نخبگان فرهیخته خواهشمندیم که با اقامۀ جدی کرسی‌های آزاد اندیشی، موضع گیری و اقدامات به موقع و سنجیده اجازه ندهند که فضای علمی کشور بازیچه جریانات و افراد معاند یا هیجان‌زده شده و درگیر حواشی بی اهمیت گردد و از تمرکز بر پیشرفت کشور و استعلای پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی لحظه‌ای غافل شود.

در پایان ضمن تقدیر از اهتمام عمارهای انقلاب اسلامی اعم از حوزویان و دانشگاهیان بصیر در جهاد تبیین و روشنگری در فضای حقیقی و مجازی و همچنین ارج نهادن بر مجاهدت‌های نیروهای خدوم امنیتی، نظامی، انتظامی، بسیج و غیره و قدردانی از بصیرت و صبوری مردم غیور و شریف، از مسئولین محترم خواستاریم که مطابق قانون با آمران و عاملان و مباشران حوادث اخیر برخورد سریع و قاطعی صورت بگیرد.

و السلام علی من اتبع الهدی
5 آبان ماه 1401

دبیر انجمن علمی علوم سیاسی: حسین کاوه
دبیر انجمن علمی فلسفه فیزیک: مصطفی زارع اردکان
دبیر انجمن علمی مطالعات منطقه‌ای: محمدحسین فلاح
دبیر انجمن علمی مدیریت رسانه: مجتبی شاهینی / محمد پورامینی
دبیر انجمن علمی مدیریت راهبردی فرهنگ: مهدی چپریان / مهرداد مطلب‌زاده

ارسال نظرات