۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۲۲۷۴۵
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

با جهاد تبیین ذهن جوانان را در مقابل دسیسه های دشمن بیدار کنیم

با جهاد تبیین ذهن جوانان را در مقابل دسیسه های دشمن بیدار کنیم
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: باید با جهاد تبیین ذهن و فکر جوانان را در مقابل دسیسه های دشمن بیدار کنیم تا فریب جنگ رسانه ای دشمنان را نخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با حضور آیت الله مصطفی علما مراسم عمامه گذاری طلاب و نیز آیین گرامیداشت شهادت شهید طلبه آرمان علی وردی امروز در حوزه علمیه استان کرمانشاه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: در تمام کشورها انتقاد وجود دارد و مردم سخنان خود را اعلام می کنند ولی از بین بردن اموال عمومی و اغتشاش به نوعی ضربه زدن به امنیت ملی محسوب می شود.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: تاریخ این کشور نشان می دهد که همواره دشمنان چشم طمع به این آب و خاک داشته اند و به دنبال عقب ماندگی این ملت و کشور بوده و هستند.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امروز دشمنان به خوبی از اقتدار ایران اسلامی خبر دارند و همین امر زمینه نگرانی و عصبانیت آنها شده است زیرا برای آنان ایران ضعیف و مستاصل ارزشمند است نه این نظام قدرتمند و مردمی.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: کسانی که به خیابان ها می آیند و این آشوب ها را به راه می اندازند بهتر از هر کس دیگری می دانند که این انقلاب بیدی نیست که از این بادها بلرزد و این ادعا در دوران دفاع مقدس ثابت شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه آشوب، کشتن و خسارت به اموال مردم در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست، اظهار داشت: باید با جهاد تبیین ذهن و فکر جوانان را در مقابل دسیسه های دشمن بیدار کنیم تا فریب جنگ رسانه ای دشمنان را نخورند.

آیت الله علما افزود: جوانان باید بدانند که این انقلاب از روز نخست تاکنون چه فتنه های سختی را پشت سر گذاشته و امروز به این اقتدار رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: توجه به آنچه که اسلام توصیه کرده است ما را در برابر دشمنان قومی می کند بنابراین بهترین راه برای اعتلای این نظام توجه به آموزه های دینی است.

در پایان این مراسم تعدادی از طلاب کرمانشاه به دست آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان معمم شدند./1400/

ارسال نظرات