۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۲۲۹۱۴
باهمکاری معاونت تبلیغ حوزه؛

مراسم گرامیداشت هفتم شهدای دانش آموز حرم شاهچراغ در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفتم شهدای دانش آموز حرم شاهچراغ در قم برگزار شد
گرامیداشت هفتم شهدای دانش آموز حرم شاهچراغ در مسجد مقدس جمکران با اجرای سرود رفیق شهیدم در صحن مقدس مسجد جمکران برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رجبی درحاشیه مراسم گرامیداشت هفتم شهدای دانش آموز حرم شاهچراغ که در مسجد جمکران برگزار شد، گفت: همایش امروز که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و معاونت تبلیغ حوزه های علمیه برگزار شده است، همایش دانش آموزان بصیر و انقلابی است که با سه هدف در مسجد مقدس جمکران برگزار گردید.

مدیر مدارس امین حوزه علمیه قم افزود: در این مراسم یاد شهدای دانش آموز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز و یوم الله سیزده آبان گرامی داشته شد و همچنین تجدید بیعت با انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: پیام امروز دختران دانش آموز در این همایش، عفاف و حجاب دختران ایرانی بود، چرا که هر چادری یک مشت محکمی بر دهان استکبار است.

حجت الاسلام رجبی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برای اولین بار چنین همایشی در این سطح در صحن مسجد مقدس جمکران برگزار می شود خاطرنشان ساخت: ۱۵۰۰ دختر از برخی مدارس منتخب استان قم در این همایش شرکت داشتند و نشان دادند که انقلاب اسلامی را دوست دارند و علاقه مند به حجاب و آموزه های اسلامی هستند.

مدیر مدارس امین حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان ساخت: اگر دشمن در فضای مجازی چیزی می گوید و سیاه نمایی نشان می دهد، اما در واقع چنین چیزی نیست و دشمن از حضور این دانش آموزان پیام حجاب و عفاف را دریافت می کند.

ارسال نظرات