۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۲۲۹۶۰

آغاز همکاری‌ معاونت پژوهش حوزه و کتابخانه استاد خسرو شاهی

آغاز همکاری‌ معاونت پژوهش حوزه و کتابخانه استاد خسرو شاهی
طی بازدید مدیر مراکز و امور پژوهشی معاونت پژوهش حوزه از کتابخانه استاد خسروشاهی راه های همکاری در جهت خدمت رسانی به عموم طلاب بررسی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در بازدید مدیر مراکز و امور پژوهشی معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه از کتابخانه استاد سید هادی خسروشاهی واقع در پردیسان قم، راه های همکاری در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر کتابخانه به عموم طلاب و فرهیختگان حوزوی مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام مجتبی فرهنگیان، مدیر مراکز و امور پژوهشی، سیدمحمود خسروشاهی مدیر و تولیت کتابخانه استاد خسروشاهی، حجت الاسلام غلامعلی رائیجی رئیس امور کتابخانه های معاونت پژوهش و برخی از اساتید حوزه برگزار شد.

این کتابخانه در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و ۳۶۰۰ متر زیربنا در ۳ طبقه شامل بخش‌های مخزن کتاب، با ظرفیت ۱۰۰ هزار جلد ، سالن مطالعه برادران و خواهران با ظرفیت هر کدام ۱۶۰ نفر دارای مخزن باز با بیش از ۴۰۰۰ جلد کتاب و سالن آمفی‌تئاتر - کنفرانسی با ظرفیت ۱۰۰ نفر در منطقه پردیسان قم در بلوار آزادی کوچه شهیدان واعظی دهنوی واقع شده است و از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب در حال خدمت رسانی می باشد.

ارسال نظرات