۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۲۳۱۰۷
با موضوع حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور؛

جلسه طلاب و فضلای قائن و زیرکوه برگزار شد

جلسه طلاب و فضلای قائن و زیرکوه برگزار شد
جلسه طلاب و فضلای قائن و زیرکوه با موضوع حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانی در جلسه طلاب و فضلای قائن و زیرکوه، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنانمان در حرم مطهر شاهچراغ و گرامیداشت یاد و نام علمای درگذشته شهرستان‌های قائن و زیر کوه، گزارشی از عملکرد مجمع نمایندگان طلاب و فضلای این شهرستان‌ها ارائه کرد.

وی در ادامه از حضور و مشارکت طلاب و فضلای قائن و زیر کوه تقدیر و تشکر نمود و اذعان داشت: در این جلسه برآنیم تا ضمن تأکید بر اهمیت دیدارهای طلبگی، مقوله مشورت و همفکری برای حل مسائل دینی و فرهنگی شهرستان را دنبال و تقویت نماییم.

نماینده طلاب و فضلای شهرستان‌های قایق و زیر کوه با بیان این که اجرای طرح‌های گفتمان دینی در مدارس نیازمند حضور پرشور طلاب فاضل و مبلغان توانمند است، خاطرنشان ساخت: در عرصه تبلیغ باید ناظر به شرایط و نیازهای جامعه هدف، به‌صورت متقن، پاسخ‌های دقیقی را ارائه نماییم.

گفتنی است، در بخش پایانی این جلسه، طلاب و فضلا به بیان دیدگاه‌های خود دررابطه‌با رویدادهای اخیر کشور پرداختند و تصریح کردند: در این جنگ ترکیبی که امروز بر کشور به‌ویژه جوانان سرزمینمان عارض شده نباید عرصه مبارزه را در کف خیابان‌ها جست وجو نمود.

جلسه طلاب و فضلای قائن و زیرکوه برگزار شد

بررسی ضعف تبلیغی طلاب در دوران کرونا و لزوم حضور هدفمند و فعال طلاب در حوزه تبلیغ فضای مجازی از جمله تأکیدات این جلسه بود.

در این جلسه یکی از طلاب با بیان این که در مقابل گسترش ماهواره، فضای مجازی و شبکه‌ای اجتماعی که بنیان خانواده را نشانه رفته‌اند، باید مساجد تراز انقلاب را قوی‌تر از پیش فعال می‌کردیم، اظهار داشت: متأسفانه باتوجه‌به کاستی‌های مدیریتی و ضعف در طراحی برنامه‌های عملیاتی پویا ارتباط بین خانواده و مسجد نه‌تنها قوی‌تر نشد، بلکه امروز شاهد تضعیف چندبرابری ارتباط مساجد کشور با خانواده‌ها هستیم.

 

جلسه طلاب و فضلای قائن و زیرکوه برگزار شد

ارسال نظرات