۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۷۲۳۱۴۵
یادداشت؛

جهاد؛ مطلع الفجر شهدا

جهاد؛ مطلع الفجر شهدا
حجت الاسلام شهرکی، یکی از شاگردان مکتب حوزه علمیه بود. روحانی جوان ۳۲ ساله سیستانی که از فعالین فرهنگی و جهادی سطح شهر زاهدان محسوب می‌شد.

جهاد در راه مقدس خدمت رسانی به محرومین، هدیه ایست از طرف خداوند متعال که به فرمایش امام خامنه ای حفظه الله، بیشترین نفع را به فرد جهادگر می رساند. اگر به صورت دقیق سیر معنوی شهدا از ابتدا تا شهادت را بررسی کنیم، «جهاد» فصل مشترک بین بیشتر شهدای عزیزمان بوده که کارزارش گاهی در جنگ سخت، گاهی در میدان خدمت رسانی و برخی اوقات هم جنگ نرم بوده است.

در میان اقشار مردم اما این روحانیت اصیل شیعه بوده که در همه این میدان ها گوی سبقت را ربوده.قبل از شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی رحمه الله تا کنون از هیچ خدمتی در راه اعتلای دین مبین اسلام و کشور عزیمان ایران کوتاهی نکرده و با خون های پاک به زمین ریخته خود این سند زرین را امضا نموده.

حجت الاسلام شهرکی، یکی از شاگردان مکتب حوزه علمیه بود. روحانی جوان ۳۲ ساله سیستانی که از فعالین فرهنگی و جهادی سطح شهر زاهدان محسوب می‌شد. اشتغال زایی برای جوانان، ایجاد پایگاه سلامت ترک اعتیاد، خدمت رسانی در حوزه مبارزه با کرونا و کمک رسانی به نیازمندان از جمله خدمات اجتماعی این شهید در زمان حیات او به شمار می‌رود‌.

روز پنج شنبه به هنگام اذان مغرب در خیابان جمهوری شهر زاهدان، حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان در مقابل این مسجد توسط افراد مسلح مورد هدف قرار گرفت و به فیض شهادت نائل گشت.

ارسال نظرات