۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۲۳۳۱۴
حجت الاسلام انصاری خبر داد؛

برگزاری دوره تربیت کارشناس پاسخگویی به مسائل اعتقادی در حرم بانوی کرامت

برگزاری دوره تربیت کارشناس پاسخگویی به مسائل اعتقادی در حرم بانوی کرامت
مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری دوره تربیت کارشناس پاسخگویی به مسائل اعتقادی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام انصاری در گفت و گویی اظهار کرد: دوره تربیت کارشناس پاسخگویی به مسائل اعتقادی در حرم مطهر بانوی کرامت توسط واحد خدمات فرهنگی و پاسخگویی این آستان مقدس در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره پیرامون موضوعات و مباحث مختلف کلامی، تاریخی، قرآنی، مهدویت، سیاسی، اجتماعی، عرفان‌های کاذب و نوظهور و جریان‌شناسی‌های سیاسی اعتقادی با هدف شناسایی و تربیت اساتیدی که در مباحث مطرح شده پاسخگوی مخاطبان باشند برگزار شده است.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به حضور قشرهای مختلف زائران در سنین نوجوان و جوان در حرم مطهر، بر لزوم پاسخگویی دقیق به نیازهای زائران تأکید کرد و گفت: در مرحله اول برگزاری کارگاه‌های جداگانه در موضوعات مختلف با استفاده از اساتید مطرح هر موضوع برگزار و در مرحله دوم نیز مصاحبه و کارورزی از منتخبین صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این دوره از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شده و اکنون در مرحله نوبت دوم مصاحبه است، ادامه داد: به جهت حساسیت موضوعات اعتقادی و جایگاه حرم مطهر بانوی کرامت مصاحبه ها در دو نوبت انجام و کارشناسان پاسخگویی به مسائل اعتقادی با دقت بالایی انتخاب می شوند.

ارسال نظرات